Frisse gezichten in rockstijl
Zadig & Voltaire Just Rock! pour Lui heeft gekozen voor een eenvoudige maar indrukwekkende reclamecampagne. De printcampagne is volledig gebaseerd op de flacon en verschijnt in zwart-wit. De karakteristieke flacons van de Zadig & Voltaire Just Rock! pour Lui geurserie staan centraal. We zien de flacons op een marmeren plaat staan - ondanks de omgeving vallen de flacons op door hun uitstraling en opvallende vorm. De omverpakking is ook te zien; het is een kunstwerk, net als de flacons zelf.
Een zwarte bliksemschicht loopt over het stevige karton en geeft het een hoogwaardige en elegante uitstraling. Zadig & Voltaire huurde twee jonge modellen in voor de advertentie om de levensstijl van de geur uit te drukken. Sam Lammar en Joséphine Le Tutour waren de perfecte keuze: Eén blik toont ons sterke karakterkoppen die de teneur van het parfum kunnen overbrengen met slechts één blik. Op luide popmuziek met harde bassen krijgen we geen afgewerkte en perfect uitgelichte advertentie te zien, maar het maken ervan.
De modellen poseren voor de camera met te grote flacons op de maat van de beat. De lichttechnici, visagisten en de fotograaf, die alles in het beste licht wil presenteren, zijn duidelijk herkenbaar. Samen met de modellen bekijkt hij de eerste foto's en afdrukken. Er wordt een familiaire, informele sfeer gecreëerd, in de geest van rock and roll. Ontspannen samenzijn en plezier in het werk zijn belangrijker dan een perfect, soft-focus resultaat.
Als kijker verlaat je de reclame met de gedachte dat het doorbreken van de normen en het alledaagse leven helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn: Gewoon ervoor gaan en vooral loslaten. Zadig & Voltaire Just Rock! pour Lui brengt niet alleen pure levensvreugde over, maar ook een gevoel van gewichtloosheid en vrijheid.