Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
vandaag tot-54%1
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Nina Ricci Nina Fleur

De geur +

De fruitig-frisse bloesem van de Nina Ricci Nina Fleur

Fruitig-fris en met een vrolijke bloemige noot presenteert de Nina Ricci Nina Fleur zich. De moderne, dynamische geur voor vrouwen is elegant en vol onbedwingbare levensvreugde. De lichte samenstelling zit vol duurzame en natuurlijke ingrediënten. Maar liefst 92 procent van de ingrediënten is van natuurlijke oorsprong.

De heldere, bloemig-frisse geur begint met een fruitige topnoot: zure citroen ontmoet een knapperige, aromatische Granny Smith appel. Het bijzondere hieraan: het citroenaroma is afkomstig van "gerecyclede" citroenen die vanwege hun grootte of uiterlijk niet als voedsel verkocht konden worden. In plaats van deze anders zo heerlijke citroenen weg te gooien, krijgen ze een nieuw leven op Nina Ricci en geven ze een intense frisheid aan de verbluffende geur. In de hartnoot presenteert de Nina Ricci Nina Fleur een delicaat, zoet bloemenboeket van neroli en oranjebloesem. Witte muskus - natuurlijk veganistisch - en edele ceder ronden de geur vakkundig af.

Niet alleen de frisse, vrolijke samenstelling van Nina Ricci Nina Fleur inspireert, maar ook het exclusieve flesontwerp. Voor deze intense bloemengeur is de iconische Nina Ricci appel verpakt in een opvallend bloemendesign. De flacon is net zo krachtig en dynamisch als de fijne geur die erin zit.

De bolvormige fles, die gemodelleerd is naar een appel, is gemaakt van 20 procent gerecycled glas en is zelf volledig uit elkaar te halen, zodat hij ook perfect gerecycled kan worden. Het tweekleurige bloemendessin in roze en een lichte tint perzik is geïnspireerd op de fijne details en opvallende patronen van Nina Ricci s Mode.

Achter de vrolijke, fruitig-bloemige Nina Ricci Nina Fleur zit het modebedrijf Nina Ricci. Het werd in 1932 opgericht door de Italiaans-Franse ontwerpster Maria Ricci, die door haar vrienden altijd Nina werd genoemd. De oprichtster werkte twintig jaar als ontwerpster voor het modehuis Raffin voordat ze uiteindelijk haar eigen label oprichtte in Parijs. Haar stijl werd gekenmerkt door luxueuze haute couture die nadrukkelijk vrouwelijk en romantisch was. De ontwerpster gebruikte graag lichte, elegante stoffen en versierde haar uitgebreide ontwerpen met opvallende patronen of edel borduurwerk. Het jonge bedrijf maakte snel naam in Frankrijk en brak in de jaren 1940 ook internationaal door - hoewel het toen al onder leiding stond van Nina Ricci 's zoon Robert Ricci, die de leiding van het bedrijf had overgenomen na het einde van de Tweede Wereldoorlog. In 1946 lanceerde Nina Ricci ook zijn eerste parfum, een sensuele bloemengeur voor vrouwen, gecreëerd door Robert Ricci zelf. Tegenwoordig behoort Nina Ricci tot de Spaanse parfum- en modegroep Puig.

Kleurrijk, vrolijk en modern - de campagne voor Nina Ricci Nina Fleur weerspiegelt ook visueel de frisse, dynamische geur. Het Portugese model Raquel Vito is gekozen als gezicht voor de reclamecampagne. Ze presenteert de fruitige, dynamische geur in een droom van roze. De korte commercial toont Vito die lachend en vol vreugde in een te grote rode appel glijdt. De opzwepende muziek begeleidt de vrolijke shots en versterkt de zorgeloze, ontspannen stemming die de beelden oproepen. Op deze manier slaagt de korte film erin om het lichte, vrolijke karakter van de geur visueel weer te geven.

Kopnoten:
Italiaanse citroen
granny-smith-appel
Hartnoten:
Neroli
Sinaasappelbloesem
Basisnoten:
Ceder
witte muskus
Jaar van uitgave:
2022
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten