Natuur en frisheid
Als kind was de Japanse ontwerper getuige van het laten vallen van de atoombom op Hiroshima. Hij verloor een deel van zijn familie, waaronder zijn moeder, en lijdt nog steeds aan de gevolgen van een beenmergziekte. Ondanks dit harde lot, Miyake slaagde erin om schoonheid in de dingen te zien en richtte zich op modeontwerp. Tegenwoordig is hij bekend tot ver buiten de grenzen van Japan en wordt hij ook gewaardeerd om zijn geuren zoals L'Eau d'Issey.
Issey Miyake L'Eau d'Issey pour Homme , het tijdloze parfum met de populaire kruidige geur, lanceerde in 2019 opnieuw een campagne. Deze inspireert vooral met een fris, levendig gevoel.
Issey MiyakeL'Eau d'Issey pour Homme 's 2019 campagne richt zich natuurlijk op natuur en frisheid. Dit is al in de eerste seconden te zien. Zo zien we hier citroenen schijnen in rijk geel en smalle, sierlijke blaadjes waaruit waterdruppels vallen. De fruitige, sprankelende noten komen goed naar voren in de campagne en de plek is net zo verfrissend als de geur zelf. Een kettingreactie wordt gecreëerd met behulp van druppels die langs bloemen en citroenen rollen die tegen stukken hout botsen. Dit illustreert de zachte fusie van de geuren in het parfum. De houten stokjes onderstrepen bovendien de typische houtachtige geur van deze geur.
Maar één ding wordt meteen duidelijk in de campagne van Issey MiyakeL'Eau d'Issey pour Homme : er is geen model. Dit wordt gebruikt in veel andere parfumcommercials om de levensstijl van de geur te illustreren. De filmische compositie is ook zonder menselijke acteurs en voorstellingen geweldig: we onderscheiden ons van de concurrentie en zijn, net als onze parfums, uniek.