De Clarins Eau Dynamisante serie heeft een kalmerende en verkwikkende geur. Dit is samengesteld op basis van de bevindingen van geur- en fytotherapie. Etherische oliën voldoen aan voedende extracten van aloë- en vlozaden. Deze hydrateren en maken de huid gladder en zijdezachter. De klassieke geur is dus geen parfum, maar een geurbeleving voor de zintuigen en een verzorging van de huid.
De natuurlijke essences, de beste oliën en de delicate mediterrane geur zijn verantwoordelijk voor pure ontspanning in de wellness-en spa-afdeling en laat uw gedachten dwalen naar een plek ver weg van huis en alle uitdagingen in het dagelijks leven. Iedereen kan de ster van zijn eigen campagne worden en terecht komen op een wit zandstrand, onder palmbomen of in een luxe wellnessruimte. Met Clarins Eau Dynamisante neemt uw eigen verbeelding u mee op een reis die u elke dag kunt ondernemen en gebruiken voor een moment van mentale vrijheid en diepe ontspanning.
Clarins Eau Dynamisante bevat onder meer citroenoliën, bittere sinaasappeloliën, kruidige tijm, rozemarijn en patchoeli. De citruskoorden verfrissen en vitaliseren. Extracten van ginseng, duivelsklauw en taigawortel versterken ook de huid. Omdat het geen eau de toilette in de klassieke zin is, kan de geurenspray ook in de zon gebruikt worden. Andere parfums kunnen hier vlekken veroorzaken. De innovatieve Clarins Eau Dynamisante laat de geur onzichtbaar en hydrateert tegelijkertijd.
Luxueuze douchemousse of klassieke gel, die ook voor bubbelbaden gebruikt kan worden, kan ook onder de douche nieuw leven worden ingeblazen. Om een harmonieuze geur te creëren, zijn er bijpassende deodorants en bodylotion. Zoals gebruikelijk bij Clarins producten, is de formule ook bijzonder mild en goed te verdragen bij Clarins Eau Dynamisante. Zo neutraliseert de deodorant betrouwbaar geuren zonder het natuurlijke transpiratieproces negatief te beïnvloeden. De frisse geur is ook uniseks en geschikt voor zowel mannen als vrouwen.
De verzorgende actieve ingrediënten van de natuur en hun aangename geuren vormen al sinds 1954 de kern van Clarins' producten. Kruiden actieve ingrediënten die zichtbare resultaten opleveren hebben het Franse merk internationaal bekend gemaakt. Als familiebedrijf heeft Clarins zich niet alleen in Europa gevestigd als één van de marktleiders op het gebied van luxe cosmetica. Vandaag de dag omvat het ClarinsMen-gamma een brede waaier van producten voor gezichtsreiniging en -verzorging, evenals producten voor mannenverzorging.
Er zijn ook decoratieve cosmetica en geuren zoals Clarins Eau Dynamisante. Clarins Eau Dynamisante is niet alleen een geur, maar combineert een zeer effectieve verzorging met edele en geselecteerde smaken. Essences van Clarins Eau Dynamisante zijn essentiële citroen-, rozemarijn- en tijmoliën, bittere sinaasappel, ginseng en taiga wortel, duivelsklauw en extracten van aloë vera en bakbanaan. Terwijl de citrische en kruidige nuances zorgen voor een frisse, verkwikkende en betoverende geur, verzorgen aloë vera en bakbanaan de huid en voorzien haar van vocht en waardevolle voedingsstoffen. Ginseng en taiga wortel, evenals de duivelsklauw revitaliseren de huid en zorgen voor een verhoogd welzijn.
Wie veel van het leven verwacht en lichaamsverzorging met een aromatische, frisse en sensuele geur wil combineren, zal gefascineerd zijn door Clarins Eau Dynamisante en de effectieve verzorging voor elke dag waarderen. Een vleugje luxe kan niet over het hoofd worden gezien en men merkt dat Clarins Eau Dynamisante een liefdevol ontworpen en zeer elegant product is voor de verzorging van aromatische oliën.
Clarins Eau Dynamisante heeft bewust geen uitgebreide en dure reclamecampagne gevoerd. Het product spreekt voor zich en is uitsluitend ontworpen met ecologische en zeer hoogwaardige ingrediënten. Een campagne zou zelfs ongepast zijn en een averechts effect kunnen hebben. Als u de voorkeur geeft aan natuurlijke lichaamsverzorging en de mediterrane geur van citrusvruchten en kruiden waardeert, zal Clarins Eau Dynamisante van u houden en uw geest meenemen in een geheel nieuwe wereld. Reclame is niet nodig als een product voor zich spreekt en het effect niet kan worden afgewezen.