De Clarins Eau Dynamisante verzorgingslijn heeft een verzachtende en revitaliserende geur. Het is samengesteld op basis van bevindingen uit de aromatherapie en fytotherapie. Essentiële oliën ontmoeten voedende extracten van aloë en psyllium. Deze hydrateren en zorgen voor een gladdere en zijdezachte teint. De klassieke geur is geen parfum, maar eerder een geurbeleving voor de zintuigen en een huidverzorgingservaring voor de huid.
De natuurlijke essences, de beste oliën en de delicate mediterrane geur zorgen voor pure ontspanning in het wellness- en spagedeelte en laten de gedachten afdwalen naar een plek ver weg van huis en alle uitdagingen van alledag. Iedereen kan de ster van zijn eigen campagne worden en zich bevinden op een wit zandstrand, onder palmbomen of in een luxe spa. Clarins Eau Dynamisante neemt je verbeelding mee op een reis die je elke dag kunt maken voor een moment van mentale vrijheid en diepe ontspanning.
Clarins Eau Dynamisante bevat oliën van onder andere citroen, bittere sinaasappel, kruidige tijm, rozemarijn en patchoeli. De citrusakkoorden verfrissen en revitaliseren. Extracten van ginseng, duivelsklauw en taigawortel revitaliseren de huid ook. Omdat het geen eau de toilette is in de klassieke zin, kan de geurspray ook buiten in de zon worden gebruikt. Andere parfums kunnen hier de neiging hebben om te vlekken. De innovatieve Clarins Eau Dynamisante laat de geur onzichtbaar en hydrateert tegelijkertijd.
Luxueuze douchemousse of klassieke gel, die ook gebruikt kan worden voor bubbelbaden, revitaliseren ook onder de douche. Om een harmonieuze geur te creëren, zijn er bijpassende deodorants en bodylotions. Zoals gebruikelijk bij Clarins producten is de formule van Clarins Eau Dynamisante bijzonder mild en goed te verdragen. De deodorant neutraliseert bijvoorbeeld betrouwbaar geurtjes zonder het natuurlijke transpiratieproces negatief te beïnvloeden. De frisse geur is ook uniseks en geschikt voor zowel mannen als vrouwen.
De voedende actieve ingrediënten uit de natuur en hun aangename geuren staan al sinds 1954 centraal in de producten van Clarins. Plantaardige actieve ingrediënten die zichtbare resultaten leveren hebben het Franse merk internationale erkenning gegeven. Als familiebedrijf heeft Clarins zich gevestigd als een van de marktleiders in de duurdere cosmeticasector, en niet alleen in Europa. Vandaag de dag omvat het assortiment een breed scala aan gezichtsreinigings- en verzorgingsproducten en Clarins Men verzorgingsproducten voor mannen.
Er zijn ook decoratieve cosmetica en geuren zoals Clarins Eau Dynamisante. Clarins Eau Dynamisante is niet zomaar een geur, maar combineert zeer effectieve verzorging met uitgelezen en geselecteerde aroma's. De essences in Clarins Eau Dynamisante bevatten essentiële oliën van citroen, rozemarijn en tijm, bittere sinaasappel, ginseng en taigawortel, duivelsklauw, evenals extracten van aloë vera en weegbree. Terwijl de citrusachtige en kruidige nuances zorgen voor een frisse, verkwikkende en verleidelijke geur, voeden aloë vera en weegbree de huid en voorzien deze van vocht en waardevolle voedingsstoffen. Ginseng en taigawortel, evenals duivelsklauw, revitaliseren de huid en zorgen voor een verhoogd gevoel van welzijn.
Iedereen die veel van het leven verwacht en lichaamsverzorging wil combineren met een aromatische, frisse en sensuele geur, zal gefascineerd zijn door Clarins Eau Dynamisante en de effectieve verzorging voor elke dag waarderen. Er is geen misverstand over het vleugje luxe en men realiseert zich dat Clarins Eau Dynamisante een liefdevol ontworpen en zeer elegant product is voor de verzorging met aromatische oliën.
Clarins Eau Dynamisante heeft bewust een grootschalige en dure reclamecampagne vermeden. Het product spreekt voor zich en is uitsluitend ontworpen met biologische en zeer hoogwaardige ingrediënten. Een campagne zou zelfs misplaatst zijn en een averechts effect kunnen hebben. Iedereen die zijn lichaamsverzorging het liefst op natuurlijke basis doet en de mediterrane geur van citrusvruchten en kruiden waardeert, zal dol zijn op Clarins Eau Dynamisante en in gedachten een hele nieuwe wereld binnengaan. Reclame is niet nodig als een product voor zichzelf spreekt en het effect niet kan worden ontkend.