De Quatre Ring - onverslaanbaar symbool van Boucheron Quatre Absolu de Nuit pour Homme
"Quatre' betekent 'vier' in het Frans. Het getal verwijst naar vier individuele ringen, ongewoon eenvoudig voor het Huis Boucheron, die samengevoegd worden tot één sieraad. Elk afzonderlijk sieraad is gemaakt van een ander edelmetaal en heeft een uniek ontwerp. De Quatre-ring vertegenwoordigt de eenvoud van de moderne tijd, die wordt gecombineerd met smaakvolle elegantie zonder overladen over te komen.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat dit symbool in geen enkele Boucheron Quatre Absolu de Nuit pour Homme reclame mag ontbreken. De hoofdrolspelers in de reclames dragen hun Quatre-ring als vanzelfsprekend, hoewel er ook kort andere sieraden te zien zijn, zoals een armband. De film maakt duidelijk dat de ring, het parfum en de persoon bij elkaar horen. Ze smelten samen zoals de vier individuele ringen en zijn onafscheidelijk.
Man en vrouw leven een extravagante en eigentijdse levensstijl in een flat in het centrum van Parijs. Ze zien er stijlvol en zelfverzekerd uit - ze weten wat ze willen in het leven. Toch blijft hun persoonlijkheid verborgen; hij is omgeven door een mysterieus aura dat hem nog aantrekkelijker maakt. Is hij een doorzetter of een denker? Is hij een eenling of staat hij graag in het middelpunt van de belangstelling? Het is vooral het onbekende dat hem zo aantrekkelijk maakt. Maar de vrouw die te dicht bij hem komt, zou wel eens kunnen bezwijken voor zijn charme.
In de promotiefilm verlaten de man en de vrouw hun Parijse flat in het holst van de nacht, hun passen evenwichtig en zelfverzekerd. Kort daarna rijden ze in zwarte leren kleding op hun motor door de straten van het stadscentrum. De overwinningszuil Colonne Vendôme wordt scherp in beeld gebracht - hier is het parfum ontstaan - op Place Vendôme, waar Frédéric Boucheron ooit zijn juwelierszaak opende.