Bij AllSaints Sunset Riot zeggen beelden meer dan woorden
Net als bij de twee andere geuren die in 2018 werden gelanceerd, heeft het label AllSaints afgezien van een filmreclame. De twee gezichten van het label, Tyler Blue Golden en de uit Duitsland afkomstige Hannah Sprehe, zijn echter ook te zien voor AllSaints Sunset Riot.
Ze zijn te zien met de enkele AllSaints Sunset Riot fles, met alle flessen uit 2018 en ook naast de fles. Er is ook een foto met de fles AllSaints Sunset Riot, wat "zonsondergang rel" betekent, op een gedroogde kleivloer. De twee modellen van AllSaints lijken een beetje uitdagend op de foto's, zonder de typische glossy foto's en enscenering die we gewend zijn van geuren. Maar AllSaints is een nichemerk, zowel op het gebied van geuren als mode.
De ontwerpen van het Britse merk zijn gericht op mensen die niet achter elke trend aanlopen. Ze zijn niet perfect en willen dat ook niet zijn, zeker niet volgens de specificaties van modeontwerpers en visagisten. De dragers van AllSaints geuren en mode zijn zelfverzekerd, zien hun "gebreken" als de enige echte perfectie en houden van het leven. Passend genoeg zien de twee modellen er ook niet perfect uit, integendeel. Maar ze zijn interessant en dat is veel belangrijker. AllSaints wil geen mainstreamlabel zijn en dat is een van de redenen waarom ze geen grote, dure reclamecampagne voeren. Zelfverzekerd als de fans van het label, vertrouwen ze gewoon op mond-tot-mondreclame. En het label bewijst dat dit werkt door in 2019 nog twee eenvoudige maar sterke uniseks geuren te lanceren voor moderne, stedelijke mensen.