Deze geuren zijn een geheime tip
AllSaints is geen mainstreamlabel. Het beschouwt zijn geuren als nichegeuren die de zintuigen van mensen binnensluipen door hun draagbaarheid en niet door luid te polariseren of te verjagen. Desondanks, of misschien juist daarom, heeft het label besloten om geen promotieclip te gebruiken. Er is alleen een fotocampagne met de twee modellen Hannah Sprehe uit Duitsland en Tyler Blue Golden.
Op het eerste gezicht zijn de twee atypische modellen, want het zijn geen klassieke schoonheden en hun gezichten zijn onregelmatig. Maar dat maakt ze zo interessant, je wilt hun gezichten net zo graag bestuderen als dat je wilt weten waar ze reclame voor maken. Op de foto van AllSaints Metal Wave zie je ze met z'n tweeën, op AllSaints-wijze natuurlijk, met het flesje AllSaints Metal Wave op de voorgrond. Omdat zij de testimonials zijn voor alle geuren van het merk, is er ook een foto waarop de twee te zien zijn met verschillende flesjes AllSaints parfums.
De unisex parfums van AllSaints zijn gericht op mensen die van zichzelf houden zoals ze zijn, die niet streven naar valse perfectie, maar die zich prettig voelen in hun "imperfecte" huid. De dragers van AllSaints Metal Wave lachen om kleine rimpels, accepteren een oneffenheid in het midden van hun gezicht of vinden het niet erg als hun gezicht geen marmeren borstbeeld is. Omdat ze lachen, liefhebben en leven. Ze zijn zelfverzekerd, hebben vrede met zichzelf en bewandelen de paden die bij hen passen, of die nu mainstream zijn of kriskras door de wildernis lopen. En omdat ze ontspannen door het leven gaan, halen ze er gewoon meer uit.