Dit zijn wij, dit is wie we zijn
De reclamecampagne van Zadig & Voltaire This is Us! is anders. Net zoals de geuren van het label vaak een bepaalde "andere" uitstraling hebben. In de zwart-wit video voor Zadig & Voltaire This is Us! wordt ook de Eau de Toilette This is Me! gepresenteerd, die eigenlijk door Zadig & Voltaire is gemaakt voor kinderen vanaf zes jaar. Het is dan ook niet verwonderlijk dat in de zwart-wit video ook enkele kinderen te zien zijn die het flesje This is Me! vasthouden.
Het zijn echter vooral jongvolwassenen. Zij drukken de levensvreugde uit die Zadig & Voltaire ook aanmoedigt op de Zadig & Voltaire This is Us!-fles. Tegelijkertijd symboliseren ze de grenzeloze eenheid die ontstaat als je de ander ziet voor wat hij is, namelijk een mens. Huidskleur, geaardheid en leeftijd zijn volkomen irrelevant. Dit zijn wij, dat zijn wij, mensen die van het leven genieten, de ander accepteren voor wie hij is en zo een geweldige lichtheid in het leven bereiken. Dus waarom altijd maar kniezen en je overgeven aan melancholie als het soms zo makkelijk kan zijn om over je eigen schaduw heen te springen.
Zadig & Voltaire staat voor casual mode, voor draagbaarheid, voor functionaliteit die toch trendy is, want mode bepaalt trends. Hetzelfde geldt voor de geuren van het label. En het zijn niet alleen de vrienden van het label die dit graag accepteren, zoals blijkt uit de eaux de toilette en eaux de parfum die sinds 2009 zijn uitgebracht. Het is dus niet meer dan logisch dat "This is Us" na This is Him en This is Her in 2021 wordt uitgebracht.