Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Yves Saint Laurent Y Men - een duidelijke Fougère geur

De nieuwe Mens geur Yves Saint Laurent is een veelzijdige frisse, heldere, heldere, donkere en zeer mannelijke Fougère geur. Geïnspireerd door de innovatieve esprit van de moderne generatie Y straalt het parfum elegantie, kracht, diepte en sensualiteit uit.
Baseerd op de iconische uitstraling van Yves Saint Laurent Saint Laurent met een wit shirt en een zwart jasje, staat Yves Saint Laurent Y Men voor een verfijnde dubbele compositie van heldere, heldere en lichtgevende frisheid met een donkere, warme, diepe en sensuele kracht. Dit contrast tussen helderheid en duisternis vormt twee akkoorden in de geurcompositie. Het heldere heldere heldere akkoord is samengesteld uit witte aldehyde en geranium absolute. Het donkere akkoord bestaat uit een wierook en marien grijs ambergeel (Ambre gris).
De geur opent met een knapperige en sappige frisheid van bergamot, gember en salie, harmonieus gecombineerd met witte aldehyden en de bloemige noten van geranium (pelargonia) in de hartnoot. De warme, houtachtige en houtachtige noten van de balsamsparren en cederhout, gecombineerd met de sensuele noten van de marien grijze amber amber en de diepte van wierook, ontvouwen zich in de krachtige basis.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Een moderne Fougère geur, elegant representatief voor de "nieuwe" mannelijkheid. Y Men - de mannelijke geur van Yves Saint Laurent Saint Laurent is voor gedurfde creatieve mannen die, verre van conventies, resoluut en gedurfd hun eigen dromen realiseren en hun eigen intuïtie en passies volgen om een volbracht leven te leiden. Mannen die de juiste vragen stellen, zoals b. v. B.:"Y"? Waarom? "Waarom?

Dominique Ropion - de creatieve geest achter Yves Saint Laurent Y

De maker van de mannengeur Yves Saint Laurent Y Men is de beroemde Franse parfumeur Dominique Ropion. Hij is een van de meest artistieke parfumeurs van onze tijd. Dominique Ropion staat bekend om zijn ongelooflijke kennis van grondstoffen, technieken en zijn vaardigheid in het ontwikkelen van heerlijke geuren. Hij is een van de grote parfumeurs van de International Flavours & Fragrances (IFF) en een meester in zijn vak.
Dominique Ropion opgeleid als parfumeur in de beroemde laboratoria van Roure Bertrand Dupont in Grasse en Parijs. Hij werkte samen met Jean-Louis Sieuzac, een van 's werelds beste parfumeurtechnici. Dominique Ropion begon zijn carrière bij Florasynth en ontwikkelde later parfums voor de Duitse fabrikant Dragoco.
Dominique Ropion is parfumeur bij IFF sinds 2000 en heeft al een groot aantal zeer gewilde fijne geuren gemaakt. Enkele van Dominique Ropions beroemdste creaties zijn de geuren uit de Alien collectie van Thierry Mugler, Dalí Silver Sun Pour Homme (2014) en Frederic Malle Geranium Pour Monsieur (2009).
Dominique Ropion heeft ook veel aantrekkelijke mannengeuren gemaakt voor het modehuis Yves Saint Laurent. Samen met Yves Saint Laurent Y Men (2017) behoren Yves Saint Laurent La Nuit de L'Homme Eau Électrique (2017) en Yves Saint Laurent L'Homme Ultime (2016) tot de populairste geurcreaties.
Dat heel weinig mensen zijn naam kennen en dat het werk van parfumeurs meestal op de achtergrond blijft, stoort hem niet. Als u wilt weten wie een bepaalde geur heeft gemaakt, kunt u deze informatie op het internet lezen. Het is "het sterke idee in parfum" dat duurt.

Y Mannen: Opvallende fles in minimalistische stijl

Een speciaal modern, modern mannelijk parfum vereist een gelijke fles. Om deze reden gaf het huis Yves Saint Laurent Yves Saint Laurent Yves Y Men de gerespecteerde ontwerper Suzanne Dalton opdracht voor de ontwikkeling van het schilferontwerp.
De massieve glas flacon in de vorm van een rechthoekig vierkant volgt de minimalistische stijl in zijn puristische, sterke constructie. Niet alleen de heldere lijnen van de architectuur van de fles, maar ook de heldere transparantie van het glas staat symbool voor de zuiverheid. Maar de fles heeft een opvallend en exclusief detail: een geometrische "Y" gemaakt van metaal, die horizontaal in de glazen fles wordt geplaatst, omringt de helft van de fles en vormt een driehoekige inkeping op de achterkant van de fles met de lettervorm, waardoor een driehoekige inkeping ontstaat die de fleswand op originele wijze breekt. Deze uitgekiende signatuur markeert ook de geurnaam Y.
De merknaam Yves Saint Laurent is gegraveerd op de metalen Y-band. Aan de binnenkant van de glazen flacon straalt de geur felblauw. De zwarte, cilindrische dop op de spray fles vormt hetzelfde harmonieuze contrast met de helderheid van het glaslichaam als de samenstelling van het parfum. Het ontwerp weerspiegelt de elegantie, kracht en nieuwe mannelijkheid van de geur Yves Saint Laurent Y Men op een zeer artistieke manier.

Yves Saint Laurent Y Men Campagne over de creatieve generatie Y

Yves Saint Laurent's mannengeur Y werd geïntroduceerd in 2017. Het modebedrijf introduceerde al in 1964 de vrouwengeur Yves Saint Laurent Y. Dit was de allereerste geur ooit vanuit het huis van modeontwerper Yves Saint Laurent. Net als deze eerste geur, is de nieuwe heren Y geur vernoemd naar de mode-ontwerper en oprichter van het bedrijf. De Y staat voor Yves en spreekt zo een generatie moedige mannen aan, zoals Yves Henri Donat Mathieu-Saint-Laurent, die in 2008 overleed, met een unieke creatieve geest. Mannen die hun eigen weg gaan, los van het conventionele en onafhankelijk van beperkende tradities, maar rekening houdend met hun erfgoed.
Alles begint met een "Waarom? Yves Saint Laurent Y, 2017.
De mannelijke geur Yves Saint Laurent Y Men is gericht op een generatie creatievelingen, ondernemers en liefhebbers die met enthousiasme, toewijding en passie hun visies, talenten en intuïties volgen, die hun ideeën realiseren, iets durven te wagen en bewust hun leven leiden. Mannen die zich realiseren. Aan de andere kant symboliseert de "Y" als uitspraak het individu met zijn of haar individuele unieke persoonlijkheid en associeert ook het vraagwoord "Why" in de Engelse uitspraak.
De reclameslogan van deze geurcampagne "Alles begint met een waarom" wijst op mannen die de juiste vragen stellen om hun vervulling te bereiken. Deze visie en generatie van mannen wordt vertegenwoordigd door drie geselecteerde mannen in de reclamecampagne voor Yves Saint Laurent Y Men. Een trio dat op authentieke wijze de boodschap van de mannengeur weerspiegelt. Dit zijn de 22-jarige Britse stijgende rapper Loyle Carner, de 25-jarige Franse wetenschappelijk onderzoeker en ondernemer Alexandre Robicquet en de 29-jarige Amerikaanse beeldhouwer David Alexander Flinn. Elk van deze mannen belichaamt iets speciaals.
Loyle Carner is hyperactief (ADHD) en dyslectisch, heeft zijn zwakheden omgezet in sterke punten en vertelt zijn leven in de muziek. In 2017 bracht hij zijn eerste album "Gisteren is Gegaan" uit.
Alexandre Robicquet is een jonge wetenschapper aan de Stanford University op het gebied van "Artificial Intelligence (AI)" die onder meer samenwerkt met Google X oprichter Sebastian Thrun in onderzoekslaboratoria. Zijn projecten omvatten een robot die met zijn omgeving en technieken interageert die kanker in vroege stadia kunnen ontdekken gebruikend kunstmatige intelligentie.
David Alexander Flinn is beeldhouwer, filmmaker, model en creatief genie. Wereldwijd exposeerde hij al zijn kunstwerken.
In de reclamecampagne van Yves Saint Laurent Y Men worden het leven en de bijzondere kenmerken van deze drie mannen in verschillende reclamefilms met duidelijke boodschappen gepresenteerd. De foto's zijn genomen door Matt Lambert en de films door Manu Cossu.