Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
vandaag tot-17%1
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Ulrich Lang New York Lethe

De geur +

Ulrich Lang New York Lethe is harmonieus en meditatief

Ulrich Lang New York Lethe is een eerbetoon aan de mystieke rivier Lethe uit het oude Griekenland. Volgens de legende doet een slokje van de rivier de drinker vergeten. Ulrich Lang New York Lethe is opgedragen aan iedereen die verlangt naar liefde en geborgenheid in tijden van isolatie en onrust.

De topnoot opent met sprankelende bergamot en harmoniserende lavendel. In de hartnoot stralen warme ceder en kasjmierhout met waterlelie een aura van welzijn uit. Het komt zoet en fris tot rust op een basis van muskus, amber, tonkaboon en vanille. Een geur die iedereen een behaaglijk en verzorgd gevoel geeft.

Ulrich Lang New York Lethe is verpakt in een stijlvolle en eenvoudige flacon. De transparante glazen cilinder loopt taps toe naar de bovenkant, waar een glanzende zilveren ring de fles scheidt van de verstuiver. De eveneens zilveren verstuiver wordt afgesloten met een transparante beschermdop in de vorm van een kubusvorm. Het bruine etiket op de voorkant is versierd met de naam van de geur. De eenvoud van de flacon vestigt de aandacht op de inhoud en voorkomt vooroordelen op basis van de verpakking.

Ulrich Lang vertrouwt op de kracht van sociale media om zijn geuren te introduceren bij zijn klanten. Hij ensceneert Ulrich Lang New York Lethe vakkundig op Instagram. De fles ligt op stenen die glad gepolijst zijn door de zee of wordt op Valentijnsdag gepresenteerd voor een plattegrond van de metro van New York. De stations werden verbonden met gekleurde lijnen om de datum 14 februari, de initialen van New York City en een hart te creëren. Het officiële reclamebeeld voor Lethe laat veel huid zien. Een vrouwelijke borst nestelt zich tegen een mannelijk bovenlichaam. De nabijheid van het shot neemt echter de erotiek weg en belichaamt de sensualiteit en harmonie van huidcontact. Een esthetisch beeld dat het karakter van het parfum weerspiegelt.

Ulrich Lang komt uit Zuid-Duitsland. Tijdens zijn carrière heeft hij gewerkt voor L'Oréal en Amaris. Langs visie is om fotografie te combineren met geuren en de geest van New York City olfactorisch vast te leggen. In 2002 richtte hij daar zijn eigen label op. De eerste geur van Ulrich Lang New York is Anvers, waarvoor hij de Belgische fotograaf Roger Szmulewicz als model nam. Hij komt uit Antwerpen (Anvers in het Frans) en werd ook gefotografeerd voor Anvers 2. Ulrich Lang New York Lethe is zijn tiende geur. De parfumeur wil bedwelmende geuren ontwikkelen die het karakter van de drager benadrukken. Hij verkiest kwaliteit boven kwantiteit: tien geuren in twintig jaar staat in schril contrast met ontwerpers die tien geuren per jaar lanceren. Ulrich Lang creëert nichegeuren voor mensen die subtiele nuances waarderen.

Kopnoten:
Jaar van uitgave:
2021
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten