Luxueus Japans designer parfum om te dragen
De campagne voor de lancering van de Japanse Masakï Matsushïma aqua mat; homme mannengeur werd, althans in Europa, ontdaan van reclames en veel reclame. De indrukwekkende fles en de expressieve foto's, die het karakter van de fascinerende geur vakkundig demonstreren, hebben de marketing voor de geur overgenomen.
Het vlaggenschip van de campagne is een foto vol levenskracht, zelfvertrouwen, actiedrift en levensvreugde. Een getuigenis in het chique zakenpak van het Japanse designlabel uit Parijs beweegt zich niet voor de alledaagse achtergrond van de grauwe kantoren. Op een grote weide, met een stralende lach en in krachtige sprong gaat de elegante man in een waterval van geurdruppels vanMasakï Matsushïma aqua mat; homme . De toeschouwer kan de verfrissing en energie die hij ervaart bijna voelen door contact met de geur op zijn huid. De parfumdouche is geboren uit de fascinerende turkooizen fles die aan de rechterkant van de donkerblauwe foto is geplaatst. Naast het parfumflesje geven witte letters in een moderne stijl de namen van het parfum en het etiket weer.
Een zeer effectieve presentatie die, naast de presentatie van het parfum, de nauwe samenhang tussen mode en geuren op Masakï Matsushïma de voorgrond brengt. Een tweede foto toont de fles met de belangrijkste details. Rechts daarvan wijst een segment van de parfumfles als een brede pijl naar bruisend water in delicate turquoise tinten. Naast het segment verklaren kleine afbeeldingen zoals iconen de geurakkoorden van het parfumMasakï Matsushïma aqua mat; homme : vijgenblad, limoen, pomelo, magnolia, sandelhout en muskus. Een indrukwekkende foto die de kijker voorziet van alle nodige informatie over de fascinerende en inspirerende geur. Verdere foto's van de campagne zijn Masakï Matsushïma aqua mat; homme beperkt tot de fles en de verpakking.