Masakï Matsushïma mat; Stone Reclame als kunst
De Japanse modeontwerper Masakï Matsushïma heeft zich buiten zijn thuisland in het verre Frankrijk gevestigd om zijn liefde voor de mode voort te zetten. En hoewel hij creatief en soms excentriek lijkt te zijn, worden zijn creaties enthousiast ontvangen door sterren, sterretjes en vele fashionista's. Maar mode is vaak niet genoeg om zijn creatieve kracht uit te drukken. Hij breidde zijn portefeuille uit met parfums en nam Jean Jacques in dienst, met wie hij tot op de dag van vandaag elk van zijn geuren creëert.
De geuren omvatten voor Masakï Matsushïma elk aspect van het parfum - het flesje, de buitenverpakking en ook de bijbehorende reclamecampagne. Voor hem is een parfum niet alleen een geur, maar een holistische ervaring. De ontwerper zorgt dus meestal zelf voor de inspiratie voor het parfum en zet ook de reclamecampagne op touw. Hij levert idee, concept en blijft over de schouder van het team kijken. WantMasakï Matsushïma mat; Stone , zoals bij veel andere geuren, heeft hij de focus gelegd op één persoon. Hij staat erom bekend dat hij zijn campagnes eenvoudig houdt, een eenvoudig beeld, dat meer op kunst dan op reclame lijkt. Het model voor zijn foto's wordt meestal door de meester zelf gekozen - de persoon moet aan zijn normen voldoen en de geur zijn gezicht geven.
Dit geldt ook voor Masakï Matsushïma mat; Stone . Cool marmer is de eerste indruk die wordt gemaakt als je naar de flacon kijkt, daarom houdt het ook de printcampagne in zwart-wit. Wat je ziet is een close-up in zwart-wit - een beeld van de moderne, jonge man. Hij is niet alleen de doelgroep, maar ook de inspiratiebron voor het parfum. Krachtig, als een sculptuur, staat het voor Masakï Matsushïma mat; Stone en geeft het zijn humane uitdrukking.