Met een retro-uitstraling en toch bij de tijd - de reclame voor Donna Karan NY Be Extra Delicious
De campagne voor de nieuwste geur Donna Karan NY Be Extra Delicious richt zich volledig op Generatie Z. Jong, wild en non-conformistisch, de geur is bedoeld om de essentie van deze generatie weer te geven. En de advertentie voor het eau de parfum is net zo funky en hip als deze generatie zelf. Het aanstormende model Alicia Herbeth geniet van een zorgeloze dag in de stad der steden - New York. Het centrum van de allernieuwste trends staat opnieuw centraal in deze Donna Karan-campagne. De Big Apple als geheime hoofdrolspeler.
De hele reclame voor Donna Karan NY Be Extra Delicious doet denken aan de jaren tachtig en heeft precies die coole retrolook. Snel camerawerk, kleurrijke fade-ins als in een stripverhaal en een deels onscherp beeld brengen je snel terug naar deze spannende en wilde tijd. Maar wie denkt dat dit ouderwets is, zit er ver naast. Niets is momenteel zo modieus als de look van de jaren 80. De trendy metropool New York, een jong, opwindend model en vele elementen uit de jaren 80 komen hier samen om een onlosmakelijke mix te vormen en de huidige tijdgeest op een unieke manier te weerspiegelen.
De geheime ster van het geheel is echter de Donna Karan NY Be Extra Delicious zelf. Op een geestige en humoristische manier vindt hij altijd een plek in de advertentie, zelfs naast grote sterren als New York en Alicia Herbeth. Het model speelt bijvoorbeeld herhaaldelijk op een flirterige manier met twee appels, soms als tennisbal, soms op borsthoogte. De appelvormige flacon wordt ook gebruikt en Alicia Herbeth danst uitbundig door een nevel van sprays.