Beperking in detail
Het huis van de fabrikant Collistar staat vooral bekend om zijn hoogwaardige en zeer populaire cosmetische producten. Hier bijvoorbeeld de populaire Collistar Parlami D' Amore lijn, die tal van producten zoals lippenstift, nagellak en meer combineert en doet denken aan de Collistar Profumo dell' Amore lijn, veroorzaakte een sensatie.
Collistar en de producten die door het Italiaanse huis worden aangeboden zijn zeer populair. Vooral bij jonge vrouwen, die toch hoge eisen stellen aan hun verzorgings- en cosmetische producten. Dit betekent dus ook dat er Collistar geen dure reclamecampagnes nodig zijn om een nieuw product of een nieuwe lijn zoals de Collistar Profumo dell' Amore serie te promoten. Meestal zijn er maar weinig motieven die bijvoorbeeld een meestal halverwege onbekend model laten zien. Afhankelijk van het product is dit in het oog springend of discreet, geconfectioneerd en gestyled - en brengt het de producten soms meer en soms minder beknopt op de voorgrond.
Met de Parlami D' Amore lijn die we zojuist noemden, zagen we een mooie en brunette schoonheid, die, met een zware make-up, de focus op haar gezicht trok, die duidelijk de producten van de lijn die we hadden gerekruteerd sierde. Deze stonden allemaal naast haar en konden daarom niet over het hoofd worden gezien.
Zo Collistar Profumo dell' Amore was het een beetje gematigder en voorzichtiger. Hier zien we, afhankelijk van het motief, ofwel alleen de producten van de Collistar Profumo dell' Amore lijn, bijvoorbeeld gepositioneerd voor ingrediënten zoals rozenblaadjes en in scène gezet, tussen accessoires zoals roze handtassen of naast een schoonheid verpakt in een roze jurk.