Beperking in detail
De fabrikant Collistar staat vooral bekend om zijn hoogwaardige en zeer populaire cosmeticaproducten. Zo zorgde de populaire Collistar Parlami D' Amore lijn, die tal van producten zoals lippenstift, nagellak en meer combineert en doet denken aan de Collistar Profumo dell' Amore lijn, voor heel wat opschudding.
Collistar en de producten van het Italiaanse huis zijn razend populair. Vooral onder jonge vrouwen, die toch hoge verwachtingen hebben van hun huidverzorgings- en cosmeticaproducten. Dit betekent ook dat Collistar niet afhankelijk is van uitgebreide reclamecampagnes als het gaat om het promoten van een nieuw product of een nieuwe lijn zoals de Collistar Profumo dell' Amore lijn. In de meeste gevallen zijn er slechts een paar motieven die bijvoorbeeld een model laten zien dat meestal minstens half onbekend is. Afhankelijk van het product is het model opvallend of discreet opgemaakt en gestyled - en benadrukt zo soms meer en soms minder opvallend de producten.
Voor de hierboven genoemde Parlami D' Amore lijn zagen we een mooie brunette met veel make-up en de nadruk op haar gezicht, dat duidelijk versierd was met de producten van de geadverteerde lijn. Deze stonden allemaal naast haar en konden dus niet over het hoofd worden gezien.
Voor Collistar Profumo dell' Amore was de aanpak iets gematigder en ingetogener. Hier zien we, afhankelijk van het motief, ofwel alleen de producten van de Collistar Profumo dell' Amore lijn, bijvoorbeeld gepositioneerd en geënsceneerd voor ingrediënten zoals rozenblaadjes, tussen accessoires zoals roze handtassen of naast een schoonheid gehuld in een roze jurk.