Collistar Acqua Vetiver: Een verkwikkende geurbeleving
Bedwelmende kruiden ontmoeten mannelijke frisheid! De Collistar Acqua Vetiver-geurserie maakt indruk met een kundige mix van exclusieve aroma's die de geurcollectie van elke stijlbewuste man oppeppen. De geur opent met topnoten van mandarijn en pruim. Dit wordt aangevuld met kaneel, die de zintuigen prikkelt vanaf de eerste snuif. De hartnoot is eveneens warm en kruidig. Nootmuskaat en kardemom domineren hier. Ze worden ondersteund door verse munt, die de geur een vleugje lichtheid geeft. In de laatste basisnoot creëren vetiver en tonkaboon samen met licht rokerige orcanox een totaalindruk die even mystiek als harmonieus is.
De flacon van Collistar Acqua Vetiver heeft een koele, diepblauwe kleur. Een matzwarte dop bekroont de fles van massief glas en geeft hem op het eerste gezicht een nonchalante elegantie. Het ontwerp, de vorm en de etikettering volgen duidelijke lijnen en maken geen gebruik van visuele gimmicks. Alleen het opschrift Uomo - het Italiaanse woord voor man - springt er duidelijk uit met zijn rode kleur. Sportief, vastberaden en zelfverzekerd - de geurflacon spreekt duidelijk de moderne, stedelijke man aan. De andere producten in de geurlijn, zoals de Collistar Acqua Vetiver shampoo, hebben een vergelijkbaar sterk ontwerp in blauw en zwart, waardoor ze blikvangers zijn in de badkamer.
De getalenteerde neus achter de unieke geur van Collistar Acqua Vetiver blijft voorlopig nog geheim. Het in Milaan gevestigde merk staat er echter om bekend dat het in zijn lange geschiedenis heeft samengewerkt met enkele van de grootste parfumeurs uit de industrie. Dit zijn onder andere Olivier Cresp, Daphné Bugey en Alberto Morillas. Ze hebben allemaal hun vak geleerd in de gerenommeerde parfumhuizen van Genève en Grasse en weten precies hoe ze een parfum voor de eeuwigheid moeten creëren op basis van exquise geurnoten.
Discrete elegantie staat centraal in de reclamecampagnes voor de Collistar Acqua Vetiver geurserie en alle andere producten van het Italiaanse bedrijf. In plaats van te vertrouwen op sterren als reclamegezichten, wordt de tevredenheid van klanten over de hele wereld gebruikt om van elke nieuwe geur een gespreksonderwerp te maken. In Italië zelf is Collistar verreweg een van de populairste cosmeticamerken. Een fantastische reputatie die de Milanezen zelfs buiten de grenzen van Bella Italia vergezelt.