Heldere geuren en milieubewustzijn
Het label Clean Perfume werd opgericht in 2003 en toen al was het duidelijk dat het bedrijf zich wilde onderscheiden van andere parfumhuizen om zijn tijd vooruit te zijn. Clean Perfume droomde ervan een nieuwe geur te creëren. Het moest puur en fris zijn, maar ook heel ingetogen. Dus lieten de verantwoordelijken zich inspireren door conventionele zeep.
Clean Perfume is nu meer dan tien jaar op de markt en creëert zeer populaire geuren die onvergetelijke herinneringen blijven voor haar klanten, waaronder Fresh Laundry. De geuren van het label zijn zeer speciale momenten die worden geassocieerd met mooie herinneringen of speciale momenten in iemands leven. Maar Clean is meer dan dat. Clean Parfum heeft heel duidelijke principes. Milieubewustzijn gaat boven alles.
Daarom worden alle Clean Parfum producten gemaakt zonder het lijden van dieren. Dit betekent dat dierproeven bewust worden vermeden bij de ontwikkeling van nieuwe geuren. Ook dierlijke bijproducten worden niet gebruikt.
Omdat milieubewustzijn een topprioriteit is bij Clean Perfume, ligt de focus ook op de verpakking. Deze bestaat voor 100 procent uit gerecycled en duurzaam karton. De kartonleverancier van Clean gebruikt ook alleen karton van milieuvriendelijke bedrijven. Het papier, karton en PCV dat tijdens de productie vrijkomt, wordt gerecycled. Zelfs het verzendmateriaal is volledig gemaakt van gerecycled materiaal.
De flessen zijn gemaakt van glas, dat voor 100% gerecycled kan worden. De etikettering op de verpakking en de flessen is op waterbasis, niet brandbaar en niet giftig. Iedereen die waarde hecht aan milieubewustzijn doet er goed aan om te kiezen voor geuren van Clean.