De reclamecampagne Chopard Wish maakt het kerstseizoen zoet
Chopard richtte zich ook op koele contrasten in de reclamecampagne voor Wish parfum aan het eind van de jaren 90. Zowel de advertenties als de reclamecampagnes draaiden om onbekende modellen die ofwel poedelnaakt met een blauwachtige, onderkoelde huid en ijsblauwe ogen de aandacht op zich vestigden, ofwel de sterren aan de hemel achtervolgden. Het enige contrast hierbij waren vaak de bloedrode lippen en de brandende fles, die uiteindelijk in hun handen zweeft en de hoofdpersoon van de commercial geleidelijk leven en rozige kleur inblaast.
De campagne zelf is sinds de millenniumwisseling slechts af en toe uitgezonden. Meestal rond Kerstmis en Advent. Er is echter nog steeds geen nieuwe editie van de oude campagne. Als die er wel is, dan zijn de reclames en posters uit de jaren 90 gebruikt.
Ze presenteren een geur die de zintuigen verkwikt, vooral in de koudere seizoenen. Chopard's Wish inspireert met zijn houtachtig-oriëntaalse aroma. De creatie opent echter met een topnoot van bloemige nuances die de creatie ook een aantrekkelijke frisheid geven. De hartnoot combineert fruitig-zoete akkoorden. In de basis wordt Wish warm en zoet afgerond dankzij vanille en karamel.