Reclamecampagne voor L'Eau: De schoonheid van het geheugen
De schoonheid van het geheugen: volgens Biotherm zijn herinneringen wat ons leven de moeite waard maakt. Ze begeleiden ons door ons dagelijks leven en raken ons hart met elke kleine stap die ons op ons pad leidt. Volgens Biotherm, is het ook geheugen dat de populaire lijn van Lait Corporel in zijn gebruikers wil wekken. Herinneringen aan onvergetelijke momenten of heel bijzondere mensen.
Maar het is niet alleen de Lait Corporel lijn die volledig staat in de zin van de schoonheid van de herinneringen - de nieuwste geur van Biotherm L'Eau wil dit ook weerspiegelen. Dat is de boodschap van de reclamecampagne waarmee het merk in 2015 zijn onvergelijkbaar frisse en fruitige geur de wereld in stuurde.
De campagne bestond uit een aantal clips naast reclameposters, waarop vooral de fles van het eau de toilette en de bodylotion naast een mooi vrouwelijk model te zien waren. Ze presenteerden elk een reeks verschillende hoogtepunten van het leven - zoals de hand van de moeder die de hand van de baby streelde of de handen van een pas getrouwd stel dat samen over het strand liep.
Er zijn ook veel glimlachende en ontroerende gezichten te zien van mannen en vrouwen van verschillende leeftijden - en natuurlijk ook van kinderen. Net als in de meeste van zijn campagnes heeft Biotherm zich onthouden van het gebruik van bekende gezichten. In plaats daarvan lag de focus op opvallende, natuurlijke en minder bekende gezichten waarmee de klanten van het bedrijf zich konden identificeren - en die bij hen herinneringen konden oproepen.