Zoete verleiding in een modern jasje: Police To Be Goodvibes for Woman
Met Police To Be Goodvibes for Woman heeft het Italiaanse modelabel Police een verkwikkende geur voor vrouwen gecreëerd die verrukt met zijn fruitig-frisse samenstelling. In deze unieke geur smelten pittig-zoete fruitakkoorden samen met koele aquatische noten en delicate bloesems om een heerlijke geurbeleving te creëren.Police To Be Goodvibes for Woman opent met frisse aquatische noten die zachtjes worden omringd door de verkwikkende citrussmaken van sinaasappel en grapefruit. Zwarte peper zorgt voor een speciale kick in de topnoot, terwijl de hartnoot zoet en bloemig is. Hier worden de sensueel stimulerende akkoorden van heliotroop en pioenroos gecombineerd met de fruitige zoetheid van een sappige peer. De basisnoot van Police To Be Goodvibes for Woman biedt ook zoete verleiding met ambergris, patchoeli en vanille.
De ongewone flacon van deze moderne geur is net zo uniek en verfrissend als Police To Be Goodvibes for Woman. De doodshoofdvormige flacon is een echt handelsmerk geworden van de intense Police To Be-creaties en voor Police To Be Goodvibes for Woman is gekozen voor een felroze kleur om de verkwikkende zoetheid van de geur visueel weer te geven. De logohanger in fel neongeel zorgt voor een spannend en aantrekkelijk contrast. Het moderne, schommelende ontwerp wordt gecompleteerd door fijne details in glanzend zilver, die de flacon visueel versterken.
Achter de spannende, verkwikkende Police To Be Goodvibes for Woman zit het Italiaanse modelabel Police. Het succesverhaal van het bedrijf, dat in 1983 werd opgericht door de gebroeders De Rigo, begon met ongewone, moderne zonnebrilontwerpen. De buitengewone accessoires vonden al snel enthousiaste fans en de broers begonnen hun portfolio gestaag uit te breiden. Vandaag de dag verkoopt Police naast zonnebrillen ook horloges, sieraden, lederwaren en natuurlijk geuren. Alle accessoires hebben één ding gemeen: hun rebelse, onverschrokken karakter. Police is een label voor moedige mensen die hun eigen weg gaan en zich niet laten kisten. Een label voor vrijheidslievende individualisten die hun persoonlijke stijl hebben gevonden en vrede hebben met zichzelf.
Wie de frisse, fruitige geur van Police To Be Goodvibes for Woman opsnuift of de bijzondere flacon ziet, beseft meteen dat Police zich niet aan traditionele regels houdt. In plaats daarvan speelt het label behendig met zijn gedurfde ontwerpen, stelt het de traditie in vraag en volgt het vol vertrouwen zijn eigen weg, en het bedrijf heeft precies zulke mensen gekozen als reclamefiguren. Beroemdheden die bekend staan om hun sterke persoonlijkheid, die niet bang zijn om hun eigen mening te uiten en die zich niet onderwerpen aan de mainstream. Echte rebellen dus, die niet bang zijn om aanstoot te nemen. De bekendste reclamegezichten van het modemerk zijn Bruce Willis, George Clooney, Neymar, David Beckham en Antonio Banderas.