De reclamecampagne voor La Martina Te Quiero Mujer: speels, casual, traditioneel
De hoogwaardige parfumproducten van het beroemde Argentijnse pololabel La Martina worden op de markt gebracht door het Italiaanse bedrijf Italart. Om alle kenmerken van de La Martina Te Quiero Mujer geur in één oogopslag te adverteren, heeft Italart iets speciaals bedacht: De promotiefoto voor La Martina Te Quiero Mujer toont een zelfverzekerd jong stel voor een beschilderde muur, met de twee geurflacons in lichtblauw en roze voor zich. De twee zijn duidelijk geliefden. Hun licht gespleten lippen lijken de bekentenis uit te spreken die in het Frans, Engels, Duits en Spaans op de muur geschreven staat: "Ik hou van je." De man slaat nonchalant zijn arm om zijn geliefde heen, ze vertrouwen elkaar allebei. De tatoeages op de borst van zijn open overhemd en de rug van beide handen geven uitdrukking aan zijn individualiteit, zijn streven naar vrijheid. Zijn tatoeages volgen dezelfde artistieke stijl als de vignetten op de muur, die op het eerste gezicht graffiti lijken. Deze decoratieve elementen zijn uitgevoerd in levendige kleuren en volgen de traditionele Filete Porteño schilderstijl van de Argentijnse hoofdstad.
Sinds het begin van de 20e eeuw hebben gestileerde lijnen, bloemen en ranken, samen met humoristische of poëtische afbeeldingen, overal in Buenos Aires carrosserieën, huismuren en alledaagse voorwerpen versierd. Deze volkskunst werd in 2015 door UNESCO erkend als immaterieel werelderfgoed. Op de promotiefoto voor La Martina Te Quiero Mujer draagt de jonge vrouw deze traditionele versieringen op haar kleding en tas. De decoratieve wanddecoratie in de vorm van een liefdesknoop is ook traditioneel, net als de vignetten op de glazen fles en de dop van La Martina Te Quiero Mujer. Met deze symboliek van grote gevoelens, liefde en vriendschap, vertegenwoordigt de reclame voor het parfum een concept van eeuwigheid dat overeenkomt met het wiskundige symbool "oneindigheid".