De reclamecampagne voor La Martina Te Quiero Mujer : speels, nonchalant, traditioneel
De hoogwaardige parfumproducten van het beroemde Argentijnse pololabel La Martina worden op de markt gebracht door het Italiaanse bedrijf Italart. Om alle attributen van het parfum La Martina Te Quiero Mujer in één oogopslag te promoten, heeft Italart iets bijzonders bedacht: De reclamefoto voor La Martina Te Quiero Mujer toont een zelfbewust jong stel voor een beschilderde muur, met de twee geurflacons in lichtblauw en roze voor zich. Het is duidelijk dat de twee geliefden zijn. Hun ietwat open lippen lijken de biecht te spreken die op de muur staat geschreven in het Frans, Engels, Duits en Spaans: "Ik hou van je. De man legt terloops zijn arm om zijn geliefde heen, beiden vertrouwend op elkaar. De tatoeages op zijn open borstkas en de twee ruggen van zijn handen geven uitdrukking aan zijn individualiteit, zijn streven naar vrijheid. Zijn tatoeages volgen dezelfde artistieke stijl als de vignetten op de muur, die op het eerste gezicht lijken op graffiti. Deze decoratieve elementen zijn uitgevoerd in levendige kleuren en volgen de traditionele schilderstijl Filete Porteño van de Argentijnse hoofdstad.
Overal in Buenos Aires sinds het begin van de 20e eeuw versieren gestileerde lijnen, bloemen en ranken, samen met humoristische of poëtische voorstellingen, autocarrosserieën, huismuren en alledaagse voorwerpen. Deze volkskunst is in 2015 door UNESCO erkend als immaterieel werelderfgoed. Op de reclamefoto voorLa Martina Te Quiero Mujer , draagt de jonge vrouw deze traditionele versieringen op haar kleren en tas. De decoratieve wanddecoratie in de vorm van een liefdesknoop is ook traditioneel, net als de vignetten op de glazen flacon en de dop van La Martina Te Quiero Mujer . Begiftigd met deze symboliek voor grote gevoelens, liefde en vriendschap, vertegenwoordigt de reclame voor het parfum een concept van eeuwigheid, dat overeenkomt met het wiskundige teken "oneindig".