Passie heeft geen reclame nodig
Het label La Martina is een familiebedrijf met zijn wortels en focus op exclusieve polosporten. Het begon allemaal met hoogwaardige sportartikelen voor paard en ruiter, waarvan een deel zelf werd ontwikkeld, waaronder kleding. Toen La Martina mode steeds meer buiten het poloveld werd gedragen, begon het label ook sportmode te produceren. Niet lang daarna volgden de eerste geuren. Ze barsten van de passie en zijn echte allrounders dankzij hun sportieve elegantie.
La Martina Sueño Mujer werd tegelijk met La Martina Sueño Hombre gelanceerd, vandaar dat het beeld in de campagne de flacons van de mannen- en vrouwengeuren toont. Op de voorgrond is een vrouw van achteren te zien, elegant gekleed en schuin tegenover een man in een casual pak met open overhemdkraag en zonder stropdas. Het is niet bekend wie ze zijn, maar dat is irrelevant. De elegante maar casual look van de twee spreekt in het voordeel van de geuren die La Martina in 2015 lanceerde.
Andere beelden tonen alleen de geur en de violet-zilver kartonnen verpakking, die zeker een hint geeft van de zoete en oriëntaalse geur. La Martina Sueño Mujer is gecreëerd voor vrouwen die zich altijd bewust zijn van hun vrouwelijkheid. En hoewel La Martina Sueño Mujer een nichegeur is, is hij ongelooflijk succesvol omdat hij op zijn eigen manier inspireert met zijn lichtheid, bovengemiddelde houdbaarheid en natuurlijk de heerlijke sensualiteit van de geur. Met deze Dame Eau de Parfum hebben La Martina en Italart bewezen dat hoge kwaliteit ook uit jonge huizen kan komen als het om passie gaat.