De hartstocht heeft geen reclame nodig
Het label La Martina is een familiebedrijf, dat zijn wortels en focus heeft in de exclusieve polosport. Het begon allemaal met hoogwaardige, deels speciaal ontwikkelde sportuitrusting voor paarden en ruiters, waaronder kleding. Toen La Martina de mode steeds meer versleten was buiten de polovelden, ging het label zich ook richten op de productie van sportieve mode. Niet lang daarna volgden de eerste geuren. Ze bruisen van passie en zijn echte allrounders dankzij hun sportieve elegantie.
La Martina Sueño Mujer werd tegelijk met La Martina Sueño Hombre gelanceerd, dus het beeld van de campagne toont de flessen vrouwen- en mannengeuren. Op de voorgrond is van achteren een vrouw afgebeeld, elegant gekleed en schuin over de rug kijkend naar een man in een casual pak met een open hemdkraag zonder stropdas. Het is niet bekend wie die twee zijn, maar dat is ook niet relevant. De elegante en tegelijkertijd nonchalante aantrekkingskracht van deze twee geuren spreekt voor de lancering in 2015 van La Martina .
Andere foto's tonen alleen de geur en de violet-zilveren kartonnen doos, die zeker een vleugje van de zoete en oosterse geur geeft. La Martina Sueño Mujer is gemaakt voor vrouwen die zich altijd bewust zijn van hun vrouwelijkheid. En hoewel La Martina Sueño Mujer het een nichegeur is, is het ongelooflijk succesvol omdat het op zijn eigen manier inspireert met zijn lichtheid, bovengemiddelde duurzaamheid en natuurlijk de heerlijke sensualiteit van het parfum. La Martina Met deze Dame Eau de Parfum hebben Italart en Dame Eau de Parfum bewezen dat hoge kwaliteit ook uit jonge huizen kan komen wanneer het om passie gaat.