Geuren voor mensen met aspiraties en een verlangen naar vrijheid
De naam van de Pampa verwijst duidelijk La Martina Pampamia Noble naar de Pampa, het vlakke grasland in het hart van Argentinië. Het merk La Martina is thuis in Argentinië en de verbinding met de naam van de geur is zeer persoonlijk. De steppen van de Pampa zijn bijna eindeloos breed en geven een gevoel van vrijheid - net als de geur. Oorspronkelijk, maar nog steeds waardig en trots zijn de mensen, en ook een groot deel van de passie is altijd aanwezig. Vastberaden, vastberaden, compromisloos - volledig of helemaal niet, zou het motto van het leven kunnen zijn. La Martina Pampamia Noble kan deze unieke levenshouding op een prachtige manier overbrengen.
Het imago van het merk La Martina is stijlvol en chic. Met alle nuchterheid van de geur resoneert ook een groot deel van de luxe. Naast sportartikelen - vooral uit de polosport - produceert het La Martina bedrijf ook kleding, lederwaren en geuren. De geurencollecties van het huis hebben één ding gemeen: Luxueus, maar stijlvol en tijdloos zijn de attributen die ze overbrengen. Of het nu vrouwen of mannen zijn, de doelgroep is gepassioneerd, elegant en vastbesloten om hun eigen weg te gaan. De toevoeging Noble wordt dus steeds belangrijker in deze geur: het gevoel van vrijheid van de pampa in combinatie La Martina Pampamia Noble met noblesse en stijl. De essentie van polo zit in de geur, die sportief en nuchter is, maar ook niet voor iedereen is gemaakt.
Het merk vertegenwoordigt met een La Martina gerust hart het hoogwaardige imago van het merk. Er is dus geen hoogdravende reclamecampagne voor La Martina Pampamia Noble het merk omdat het voor zich spreekt. De geuren van het bedrijf zijn niet langer alleen voor polospelers, maar voor iedereen die deze prachtige en zelfverzekerde levenshouding deelt.