Sponsoring staat centraal
Polo is de passie van het labelLa Martina . Het bedrijf is opgericht door Lando Simonetti en is de laatste decennia wereldberoemd geworden. Atletische perfectie, natuur en de moed die het spel vereist worden weerspiegeld in de producten. Het succes is vooral gebaseerd op de perfecte combinatie van oud en nieuw, perfectie en elegantie.
Er is gekozen voor een ontwerp La Martina Cuero Woman dat voor zichzelf spreekt. Het edele leer, voorzien van opvallende naden, en vooral het symbool van het merk zijn reclame voor zichzelf. De lederen reliëfafwerking zorgt voor een hoogwaardig embleem dat van veraf zichtbaar is. Het bedrijf is nooit begonnen met grote reclamecampagnes, dus ook niet voor La Martina Cuero Woman .
Het merk kreeg vooral erkenning door de uitrusting van de Duitse en Argentijnse nationale teams in polo. Daarnaast zijn enkele bekende poloteams van universiteiten uitgerust met de hoogwaardige producten vanLa Martina . Het bedrijf promoot de polosport en zijn unieke cultuur wereldwijd. Nieuwe kampioenschappen en toernooien worden georganiseerd en jonge talenten worden gepromoot. La Martina is sponsor van teams van universiteiten zoals Harvard, Yale, Cambridge en Oxford, en is ook partner van tal van polo-evenementen in vele landen over de hele wereld.
Er is geen behoefte aan meer reclame; het bedrijf toont zijn gehechtheid aan de polosport, die ook de basis vormt voor de geuren. La Martina Cuero Woman adverteert en vestigt duidelijk de aandacht op zichzelf door middel van zijn activiteiten. Reclamecampagnes zijn niet eens nodig, de kracht, de elegantie en het unieke karakter van het parfum komt tot uiting in de verpakking, en de naam van het label alleen al spreekt voor zich.