Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

De geur

De Kenneth Cole Mankind geurreeksen zijn absoluut mannelijk en is geschikt voor mannen die weten wat ze willen. De kruidige mannelijk gekruide noot met aromatische kardemom, kruidige dragon, gember en fruitige ananas is al zichtbaar in de topnoot. In het hart combineren tonen van elegante cedar met kostbares vetiver en kaneel. De basis rondt het parfum perfect af met aroma's van koele eikenmos, intensieve muskus, nobele tonkaboon en sandelhout, waardoor het een langdurig en onvergetelijk karakter overlaat.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

De kruidige en mannelijke noten zijn ook terug te vinden in Product Haar- en Lichaamsspray weer, die de Eau de Toilette Spray uitstekend aanvult. De houtachtige noot, die met de frisse intensiteit combineert, wordt de gedurfde geur van Kenneth Cole, die geschikt is voor zelfbewuste mannen, die met beide benen in het leven staan en alle uitdagingen aangaan. Menselijkheid is houtachtig en aromatisch, met moderne noten die zowel overdag als's avonds gedragen kunnen worden.

De parfumeur

Kenneth Cole Mankind heeft een lange geschiedenis: het merk Kenneth Cole, opgericht door de man die het zijn naam gaf, is bekend sinds 1982. Oorspronkelijk had zijn vader een heel andere carrière voor hem gepland, omdat hij wenste dat Cole advocaat zou worden. Hij besloot echter een soortgelijke carrière als zijn vader na te streven en werkte in het schoenmakersbedrijf dat tot het gezin behoorde.

Kenneth Cole is erg creatief. Daarom ontwikkelde hij moderne, unieke producten zoals schoenen, kleding, accessoires en meer, die meteen veel mannen inspireerden. Zijn horloges zijn even bekend en populair. Ze worden gedragen door Sharon Stone, Charlize Theron, Jessica Alba en vele andere prominente persoonlijkheden.

De eerste geur van het huis Kenneth Cole genaamd Black verscheen in augustus 2003 en is een klassieker geworden onder de mannelijke geuren. Een jaar later verscheen de vrouwengeur Black For Her parallel. De mannengeur Mind is beschikbaar sinds 2013. Het werd ontwikkeld door Claudia Dir, die de aromatische, houtachtige en frisse elementen van de verschillende aroma's perfect op elkaar afstemt om een mannelijk parfum op het hoogste niveau te creëren.

Andere geuren van Kenneth Cole zijn Reaction For him, dat in 2005 op de markt kwam en ook inspireert met frisse, houtachtige en aromatische noten. In datzelfde jaar verscheen ook Reaction For Her, een weerspiegeling van de vrouwelijke persoonlijkheid, met fruitige noten zoals mandarijn, framboos en watermeloen overheersend, maar ook bloemige en zoete noten zoals jasmijn, lelie van de vallei, violette bladeren, suikerspin, vetiver en muskus.

De fles

De uitstraling van de Kenneth Cole Mankind fles van de Kenneth Cole Mankind vertegenwoordigt de liefde voor detail van de parfumeur. De designer Chad Lavigne Lavigne heeft de glazen fles ontwikkeld en heeft zo de essentie van het parfum precies geïmplementeerd. Het is ingelijst door bruin leer, dat ook in de sluiting is terug te vinden. De zijkanten zijn voorzien van chroom schroeven die het leer op de fles vastzetten. De container zelf verschijnt in een discreet rechthoekig ontwerp, maar zijn hoeken zijn harmonieus afgerond. Het bevat de kostbare transparante vloeistof die in de fles zit.

Though de fles is eenvoudig in uiterlijk, noble en eigentijds. De naam van de geur is in grote letters in het midden van de fles geschreven. Hieronder kunt u de typische letters van Kenneth Cole zien.

De reclame

De reclamecampagne voor Kenneth Cole Mankind toont op indrukwekkende wijze de attributen waar de geur Mind voor staat. Het parfum staat voor de evolutie die mannen hebben doorgemaakt. Moderne mannen worden gedefinieerd door hun eigen verwachtingen. Aan de ene kant zijn ze sterk, maar aan de andere kant tonen ze ook hun gevoelige kant.

In de campagne verwoordt het eerste mannelijke model deze twee eigenschappen eerst door een ambitieuze training en vervolgens door de liefdevolle kinderarmoede van zijn hond, die hem ziet trainen. Het tweede model staat voor de contrasterende eigenschappen speelsheid en respect. Concurrentie en eerlijkheid worden weerspiegeld in de volgende drie modellen, die suggereren dat ze allemaal willen de carrièreladder te klimmen, maar zijn nog steeds teamspelers en werken samen.

Dat creativiteit en structuur elkaar niet hoeven uit te sluiten blijkt uit het volgende model in de campagne, die bezig is met het maken van een kleurrijk plaatje, maar in het midden waarvan de woorden "Organise Chaos" zijn geblazoeneerd. In de volgende volgorde worden assertiviteit en de bereidheid om iets voor anderen te doen getoond, omdat een leidinggevende tijdens het plannen van zijn werk uit zijn auto stapt en een bal voor een jongen ophaalt. Tot slot zijn alle modellen samen te zien en aan het eind van de fles.

meer Kenneth Cole: