Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Exorisch, oosters, sexy

Met zijn geur heeft het Amerikaanse modemerk Couture Couture een klassieker gecreëerd die rechtstreeks in de bestsellerlijsten van vrouwengeuren is opgenomen. Net als de kledingcollecties van het merk straalt de Juicy Couture Couture Couture geurbeleving een jeugdige frisheid uit en onderstreept de brutale en individuele aard van de dragers. Dit is al merkbaar in de topnoot, die de vrouw verwent met de fruitige citrus nuances van mandarijn, grapefruit en oranjebloesem. De levendige noot wordt aangevuld met bloemenaroma's in de hartnoot. De exotische jasmijnbloesem harmonieert perfect met de zoetheid van de pruim en de natuurlijke essentie van de kamperfoelie.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Het samenspel met de basisnoot in de vorm van amber, vanille en sandelhout geeft de geur een accent van oosterse charme en rondt de hele creatie perfect af. Verleidelijk en vrouwelijk tegelijk, omringt Juicy Couture Couture Couture zijn drager met een uitzonderlijk aantrekkelijke uitstraling. Naast het mysterieuze effect wordt ook de enscenering van de jeugdige, jeugdige persoonlijkheid niet verwaarloosd. De opwindende, bloemige frisheid van Juicy Couture Couture Couture geeft een gevoel van een bloemenweide onder de stralende lentezon. Het succesvolle samenspel tussen opwindende sensualiteit en uitbundige joie de vivre maakt Juicy Couture Couture Couture tot de ideale metgezel voor allerlei gelegenheden.

Een trio vol vrouwenmacht

Toen ze het modemerk Juicy Couture oprichtten, wilden de ontwerpers Gela Nash-Taylor en Pamela Skaist-Levy accenten leggen, wat ze snel en op briljante wijze deden. De collecties van de twee Amerikaanse vrouwen bestonden aanvankelijk uit eenvoudige en betaalbare dameskleding in de vorm van een trainingspakbroek. Na verloop van tijd werden de modeartikelen echter absolute designerstukken in het dure segment en gaven ze het merk een vleugje haute couture. Het assortiment werd uitgebreid en omvat nu zonnebrillen, accessoires, sieraden, schoenen, babykleding en natuurlijk hoogwaardige geuren naast damesmode.

De ontwerpers danken hun succesvolle geur Juicy Couture Couture Couture aan hun samenwerking met de gerespecteerde en ervaren parfumeur Honorine Blanc. Geboren in Libanon en getogen in Parijs, hielp de parfumexpert niet alleen Juicy Couture, maar ook parfum en modegrootheden zoals Calvin Klein, Michael Kors, Ralph Lauren en Yves Saint Laurent tot mijlpalen in de wereld van parfums. Tegenwoordig werkt ze voor de Zwitserse parfumfabrikant Firmenich International. Ze gebruikte haar jarenlange ervaring en buitengewone reukzin om Juicy Couture Couture te creëren. Haar perfectionisme en vrouwelijke charme worden op briljante wijze weerspiegeld in de compositie van de individuele componenten van Juicy Couture Couture Couture, waardoor Gela Nash-Taylor en Pamela Skaist-Levy een uitstekend resultaat.

De geur weerspiegelt de karakteristieke kenmerken van het designerlabel en vat de kernboodschap ervan samen. De compromisloze en ongebroken liefde voor haar vak is voelbaar in alle creaties van de parfumeur Honorine Blanc. De beslissing van modebedrijf Juice Couture om met haar samen te werken was dan ook volkomen terecht en leidde tot succes.

Schitterende vrouwelijkheid

De Juicy Couture Couture Couture fles combineert alle onderscheidende eigenschappen van de geursamenstelling tot een evenwichtige visuele ervaring. In zijn geheel doet het denken aan de vrouwelijke figuur en maakt het meteen duidelijk wie er moet worden aangesproken. Spannende rondingen in harmonie met randen die de individualiteit van elke vrouw weerspiegelen, onderstrepen de vrouwelijke kenmerken. De bodem van de Juicy Couture Couture Couture fles is smal en toch robuust - net als zelfbewuste dames die stevig in het leven staan met beide voeten op hun schouders.

Naarmate het vordert, wordt de omtrek van het vat breder en loopt het terug naar de bovenkant - een perfecte weergave van het vrouwelijke lichaam. Opvallende details, zoals de met een roze rits versierde flessenhals en de opvallende flesdop in de vorm van een opvallende stralenkroon, geven de geurfles een vleugje glamour. Het oosterse standpunt wordt gediend door de optische vergelijkbaarheid met een kruik uit de Arabische nacht. Het kan niet individueler en intensiever.

Innemende betovering

Het Juicy Couture team promoot niet alleen zijn kledingdivisie met een onnavolgbare, individuele klasse. Als gerenommeerde modesterren als Candice Swanepoel of Behati Prinsloo hier onconventionele creaties op de scène zetten, schijnen de reclame-optredens voor Juicy Couture Couture ook in een jeugdig spannend licht. Het beste voorbeeld hiervan is een printcampagne van het parfum met een aantrekkelijke jonge dame in een adembenemende avondjurk. Innocent kijkt ze in de camera en werpt een handzoen met glitterstof naar haar mannelijke tegenhanger, die geen bovenlichaam heeft en goed gebouwd is.

De expressiviteit van het beeld is duidelijk: de jongeman geeft toe aan de betoverende charme van de dame en legt zijn huid en haar in haar handen. De fles Juicy Couture Couture Couture staat op de voorgrond. De campagne als geheel wekt de onmiskenbare indruk dat de elegante vrouw van vandaag alles kan doen wat ze wil doen - ongeacht alle traditionele en sociale barrières. De kernboodschap van alle geurervaringen van het label Juicy Couture is gericht op de autonomie en zelfbeschikking van de vrouwelijke wereld. Vrouwelijke individualiteiten lopen als een rode draad door de reclame-uitstraling van de parfums.

Het eigen levensidee overspant als een uitgebalanceerd netwerk rond de eigenlijke boodschap van de scheppers. Glamporeuze details zijn net zo goed een deel van de boodschap van het merk Juicy Couture als typisch vrouwelijke eigenaardigheden en onmiskenbare kenmerken van elke persoonlijkheid. Dit maakt de kleding- en geurafdelingen van het bedrijf zo onderscheidend en populair. Juicy Couture Couture Couture is ongetwijfeld een van de unieke creaties van het label.