Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Sappige Couture Vuilig Engels - De fijne Engelse stijl met koelte en snel tempo

Juicy Couture, het Amerikaanse designerlabel voor dameskleding en accessoires, lanceerde in 2008 zijn eerste mannengeur. De mysterieuze, ietwat mystieke geur is geenszins "vies". Met zijn frisse, kruidige en sensuele accenten associeert hij een ongebreidelde dorst naar vrijheid, dynamische levensvreugde en modern zelfvertrouwen. De kruidige en houtachtige parfum Juicy CoutureDirty English , donker van geur, is indrukwekkend intens en geeft een goed figuur in het dagelijks leven en op een snelle motortocht.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

De fascinerende mannengeur opent met een aromatisch-kruidig akkoord met een pittige, kruidige begeleiding. De hartnoot van Juicy Couture Dirty English heeft een indrukwekkend samenspel van uitgesproken mannelijke nuances, terwijl de bergamot en de sappige, rijpe mandarijn de kardemom, de blauwe cipres en de fijne, hete karwij een bijzonder sprankelende frisheid geven. Elegant zwart leer en de olie van de majestueuze Atlasceder zijn de dominante accenten. De aroma's van edele sandelhout, groen-kruidige marjolein en fijn gerookte Indiase vetiverwortel ondersteunen de indruk van ongebreidelde wildheid en mystieke dynamiek, terwijl de kenmerkende geurbeleving zelfverzekerd sensueel is. De houtachtige nuances van zwart ebbenhout en kostbare oud, het agarhout, buigen zich naar de geconcentreerde sensualiteit van amber, warme muskus en zacht mos. Juicy Couture Dirty English is een unieke mannengeur vol dynamiek, verleidelijke mannelijkheid, charisma en ongebreidelde levensvreugde.

Tientallen jaren ervaring voor een unieke geur

De indrukwekkende parfumcompositie Juicy Couture Dirty English werd gecreëerd door meester-parfumeur Claude Dir. De Fransman heeft meer dan veertig jaar passie voor de wereld van de prachtige geuren. Zijn feilloze instinct voor speciale geurakkoorden, zijn creativiteit en zijn jarenlange ervaring in de parfumindustrie werden weerspiegeld in veel meer dan veertig geurcomposities. U bent altijd op zoek naar innovatieve, onconventionele creaties. De etiketten waarvoor hij zijn parfums ontwierp zijn dan ook jong. Naast Clean en Bond No. 9 zijn er merken als Hugo Boss, Lacoste en Elizabeth Arden.

Geboren en opgegroeid in een klein bergdorpje in de Provence, heeft u als kind al de geuren van de aarde, verwarmd door de mediterrane zon, olijfbomen, jasmijn, rozen en mimosa en de geur van verse sneeuw geïnternaliseerd. Na zijn studie scheikunde leidde zijn eerste baan hem naar MANE Flavor. Parallel aan zijn activiteiten kon hij in de parfumerie zijn opleiding tot parfumeur volgen. Na zijn opleiding creëerde hij talrijke geuren voor de Zwitserse geur- en aromafabrikant Givaudan, voordat hij terugkeerde naar zijn thuisinstituut MANE.

In 2016 eerde de American Society of Perfumers Claude Dir's unieke parfumcomposities, waaronder Juicy CoutureDirty English , met de Lifetime Achievement Award. In hetzelfde jaar werd een tentoonstelling met collages van Claude Dir geopend. Met hen wilde de kunstenaar ook zijn geurcreaties visueel zichtbaar maken. Hij werkte met verf, lijm en gerecycled hout om zijn eerste geurformules te maken. Tussendoor vermelden kleine stukjes papier bijna onzichtbaar de namen van zijn favoriete geuren - bergamot en lavendel.

De synthese van elegantie en wilde bikerromantiek

Juicy Couture Dirty English wordt gepresenteerd in een bijzonder indrukwekkende fles die de koelte van het parfum combineert met de accessoires van de bikerscene. De buitenste contouren van de vierkante fles zijn vergelijkbaar met die van de vrouwengeurflessen van het label. Haar handelsmerken zijn de discreet uitstekende, afgeronde randen en een fijne, aangegoten bodemplaat. Het glasheldere flesje geeft een helder zicht op het geurwater in een fijn glinsterende amberkleurige kleur. De voorkant van de flacon heeft een klein plaatje in reliëf waarop het wapen van het etiket is geplaatst. Een extravagant ontwerp dat de ziel van het parfum accentueert.

De sluiting drukt de ongetemde, wilde facetten van de geur uit. Het is gemaakt van vintage stijl metaal en is bedekt met de uitstraling van een metalen ketting. Bovendien is de zilveren kap verpakt in een rustieke lederen band met metalen hangers/bedels. De ene heeft de vorm van een traditioneel zegel en draagt de initialen van de oprichters van het merk.

De koele presentatie van een krachtige, dynamische mannengeur

De lancering van de Juicy Couture Dirty English geur ging gepaard met een originele printcampagne. Het richt zich op het credo van het parfum en volgt het slechte jongensbeeld. Een felgekleurde poster toont in het midden het hoofd van een mannelijk model met talrijke kleurrijke tatoeages in de nek. Hij draagt een drie dagen durende baard, in zijn haar glinsteren roze strengen. Het voorhoofd en de ogen van de getuigenis worden bedekt door een belettering in de vorm van uitgeknipte enkele letters, zoals gebruikelijk is op chanteerbrieven. Hij kondigt de naam van het parfum aan - Dirty English . Tussen de letters door kijkt een staalblauw oog direct naar de kijker. De fles van het parfum staat rechtsonder in de afbeelding, daaronder de naam van het merk. Dan, opnieuw met uitgesneden snippers, wordt de hint gegeven dat dit een nieuwe geur voor mannen is.

De ingenieuze foto geeft de algemene indruk van een geknutseld profiel en gaat los van de gewoonte van een reclameaffiche voor een luxe parfum. De exclusieve geur Juicy Couture Dirty English Dirty English is niet alleen de enige mannengeur van het merk tot nu toe, het is ook de enige geur die door mannen is gebruikt. De reclamecampagne valt ook buiten het kader van de gebruikelijke presentaties van Juicy Couture. De campagnes voor de damesparfums met sierlijke modelschoonheden in spannende poses vormen een duidelijk contrast met de presentatie van Juicy CoutureDirty English .

Het New Yorkse label is een trendy merk dat gereserveerd is voor vrouwen. Des te spannender en interessanter is de fascinerende excursie in de wereld van de mannengeuren.