Het unieke van Jean Louis Scherrer One Love komt niet alleen naar voren in de Franse fles, maar ook in de reclamecampagne, die de geest van de Parijse vrouw moet belichamen. De reclamecampagne zet Parijs in een heel speciaal licht, net als het model dat gebruikt is voor de fotografie.
Er is een speciale fotohoek gebruikt, die het Palais Royal tegenover de Eiffeltoren laat zien, waar de Parijse vrouw zich bevindt tussen de zuilen, gemaakt van goud, kijkend naar de toren. Ze is gekleed in een zwarte avondjurk, die nonchalant haar linkerschouder laat zien en de passie voor liefde vertegenwoordigt die de Fransen in het bloed zit. Een boeket gouden rozen bedekt de helft van de afbeelding, samen met de fles, die een koninklijke gouden kleur heeft en doet denken aan de Renaissance en de oudheid. Dit wordt aangevuld door de jurk, die een klassieke Scherrer snit heeft en zo de fles ondersteunt.
De afbeelding werd gebruikt voor een groot aantal tijdschriften, nieuws en winkels op internet die het parfum van het label dragen en zo de aandacht vestigen op de unieke elegantie ervan.