Reclamecampagne voor Chloé L'Eau de Chloé brengt je in een goed humeur
Chloé L'Eau de Chloé staat voor vrouwelijkheid en de campagne laat dit opnieuw zien. In de tv-reclame danst model Camille Rowe Poucheresse vrolijk en uitbundig over een weiland terwijl het liedje "Ready fort he floor" van Lissy Trullie op de achtergrond speelt. De reclame brengt haar in een goed humeur, wat nog wordt versterkt door het liedje. Je kunt zien dat ze geniet van de zomerse dag en zich gewoon laat meedrijven, vol vitaliteit. Het is Camille's speelse en jeugdige uitstraling die Chloé L'Eau de Chloé zo goed belichaamt.
Een dreamteam dat je zelden tegenkomt. Ze was ook het gezicht van de Chloè Woman geur en haar dromerige gezicht is ook te zien in de advertenties naast een grote fles Chloé L'Eau de Chloé. De reclamecampagne brengt zo de natuurlijke en vrouwelijke charme van het vrouwenparfum over.
De flacon van Chloé L'Eau de Chloé maakt indruk met zijn eenvoudige maar elegante ontwerp. De glazen flacon weerspiegelt de typische Chloè-look. De cannelures in het glas doen denken aan een lichte en geurige plooirok, wat helemaal past bij de Chloè-collecties. Een limoengroene strik rond de hals van de fles benadrukt de luchtigheid en speelsheid. Toch heeft de flacon een elegante stijl. Je ziet de lichtgroene vloeistof er doorheen schemeren, wat een fris karakter onthult. Een zilveren dop met het gegraveerde opschrift "Chloè" zorgt voor een harmonieuze afwerking.
Zowel de glazen flacon als de reclamecampagne voor het kostbare water symboliseren consequent de vrouwelijke en elegante uitstraling van de creatie, die nu al gerekend kan worden tot de klassiekers onder de damesgeuren en de harten van miljoenen vrouwen heeft veroverd.