Waar is uw huis?
De vrouwengeur Chloé Nomade werd in 2018 gelanceerd. De geur is gebaseerd op het verlangen naar het gevoel van vrijheid, de natuurlijke behoefte aan vrijheid, zelfbeschikking, zelfverwerkelijking, persoonlijke ontwikkeling, verkenning van de wereld en de vreugdevolle geest van vertrek. Tegelijkertijd roept het parfum Chloé Nomade de moedige en avontuurlijke kant van de Chloé-vrouw op. In haar natuurlijke elegantie begint de Chloé-vrouw aan haar avontuurlijke en reisvreugdevolle reis, die zich ontvouwt met elke ervaring, ontmoeting, kennis en ontdekking, maar ook met elk doel dat ze heeft bereikt, haar zelfvertrouwen, haar innerlijke kracht, haar ware persoonlijkheid en haar individualiteit. Altijd geïnspireerd, de Chloé Nomade vrouw breekt nieuw terrein, het openen van nieuwe horizonten, nieuwe kennissen, avonturen en ontdekkingen. De wereld is hun thuis. Associatief doet inspiratie ook een beroep op de reis van innerlijke ontdekking van het eigen ego. Op het pad van individuele zelfontdekking en zelfontdekking is het noodzakelijk om horizonten te verbreden en grenzen te overschrijden van wie men is en waar men zich thuis voelt.
Waar is uw huis? Commercial van Chloé Nomade bij Ariane Labed, 2018.
In de campagne wordt het parfum expressief gepromoot in film en foto's door fotograaf Ryan McGinley. Chloé Nomade wordt vertegenwoordigd door de Franse actrice Ariane Labed. De promotiefilm Ariane Labed, gefilmd door filmregisseur Fleur Fortuné, toont samen met het parfum op haar ontdekkingsreis in de woestijn en oosterse wereld van Rajasthan/India. De film begint met de vraag "Waar zou je naartoe bellen? Uw huis is overal en ook in het licht, in beweging, in de persoonlijke ontmoeting met anderen, in elk moment. Een expressieve film die de ontmoeting met de wereld verbeeldt. De film wordt sensueel begeleid door het liedje "Honey Bones" van Dope Lemon.