Dynamisch en modern: De reclamecampagne voor American Crew Nine
De reclamecampagne of advertentie voor het parfum American Crew Nine begint heel dynamisch. De namen van de fabrikant en het parfum worden getoond in een snelle opeenvolging van beelden in witte letters op een zwarte achtergrond. Daaronder kan de kijker lezen dat het een mannengeur is. Op de achtergrond klinkt discrete muziek. Vervolgens wordt de kijker getoond, ook duidelijk leesbaar in witte letters, dat negen van de tien vrouwen de geur American Crew Nine erg lekker vinden. Vervolgens wordt de flacon zelf getoond op de zwarte achtergrond. Dan verandert het beeld plotseling.
De zwarte achtergrond verdwijnt om plaats te maken voor een scène met een vrouw in een korte witte jurk in een witte kamer met een witte lamp. Het flesje American Crew Nine parfum was nog even in beeld, maar verandert plotseling in een aantrekkelijke man in een zwart pak en een wit overhemd zonder stropdas. De vrouw en de man bewegen echter niet, maar lijken een stilstaand beeld in de reclame.
De scène verdwijnt net zo snel als ze verscheen, de achtergrond is weer zwart. Het lijkt op het openingsbeeld, waarin de namen van de fabrikant en het product te lezen zijn en onderstreept zijn. Deze ruggen staan echter nog dichter bij het beeld. Over het geheel genomen ziet de reclame er erg modern uit door de snelle beelden, die vaak snel achter elkaar worden getoond. Het komt ook over als vol energie, wat waarschijnlijk een verwijzing is naar de geur zelf.