Adverteren zonder foto's
Het label Tommy Hilfiger is wereldberoemd. De sportieve en casual Tommy Hilfiger debuteerde in de mode-industrie met twee vrienden en een startkapitaal van 150 dollar. Desondanks werd zijn boetiek al snel een insidertip voor de fashionista's van die tijd, zelfs zonder reclame, die je toch niet kon betalen. Dat was in 1969, toen Tommy Hilfiger net 18 jaar oud was. Na een paar jaar moesten de opkomende winkelcentra ervoor zorgen dat hij zijn boetiek moest sluiten en dus verhuisde Tommy Hilfiger met zijn vrouw Susie naar New York. Hoewel hij succesvol was als modeontwerper, had hij lange tijd geen geluk in het bedrijfsleven totdat hij in 1985 de Tommy Hilfiger Corporation wist op te richten. Nu had hij eindelijk wat hij wilde: zijn naam op een bedrijf dat mode naar zijn smaak verkocht.
De reclamecampagnes die hij voerde voor zijn mode sloegen aan bij Amerikaanse klanten en brachten het gevoel en verlangen naar casual mode wereldwijd over. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de ondernemende Hilfiger in 1994 zijn eerste parfum lanceerde. Tegen 2020 had het label ruim 90 geuren gelanceerd, vaak voor mannen en vrouwen tegelijk.
Tommy Hilfiger Now wordt ook samen met de vrouwengeur uitgebracht, zij het zonder reclame, afgezien van de fotocampagne. Dit is inderdaad typisch Hilfiger, die nog steeds de touwtjes in handen heeft en alles doet wat hem goeddunkt. Soms met reclame of, zoals bij Tommy Hilfiger Now, zonder. Deze individualiteit in mode en geuren spreekt niet alleen jonge mensen aan, maar iedereen die van casual en laid-back houdt. Ongeacht de leeftijd.