Fruitig, houtachtig, intens - de moderne verleiding van Tommy Hilfiger Impact Spark
Het Amerikaanse modelabel breidt zijn iconische Impact-geurserie uit met de opwindend frisse, houtachtige Tommy Hilfiger Impact Spark. De intense mannengeur verrukt met zijn moderne, verkwikkende compositie en Tommy Hilfiger Impact Spark presenteert de volle pracht van citrusaroma's in de topnoot: zure citroen ontmoet pittige bergamot en wrange bittere sinaasappel. Groene, frisse noten van groene vijg en viooltjesblad maken de stimulerende topnoot compleet. In de hartnoot onthult de heerlijke geur zijn kruidig-tartele kant met kardemom en groene thee. Een houtachtig-balsamico basisnoot maakt de exclusieve compositie compleet. Akigalawood, sandelhout en cederhout geven de geur een lichte, moderne mannelijkheid met hun kruidige, sensuele houtnoten, terwijl de verleidelijke ambrofix de geur een intense warmte en onweerstaanbare allure geeft.
De elegante, moderne flacon van Tommy Hilfiger Impact Spark, die ook bekend is van de vorige geuren in de Impact-lijn, is een heel bijzonder designerstuk. De slanke glazen flacon combineert vakkundig innovatieve ideeën met modern minimalisme; en dat alles in de typische Hilfiger-kleuren rood, wit en blauw.Het echte hoogtepunt van de ongewone flacon is de originele dop. De opvallende, donkerblauwe dop stelt een hoofdletter T voor. Het heeft ook een unieke verrassing in petto: Er zit een extra kleine parfumverstuiver in de dwarsbalk van de T, waardoor je de heerlijke Tommy Hilfiger Impact Spark altijd bij je hebt, zelfs in het dagelijks leven of op reis.
Met de reclamecampagne voor de exclusieve geuren uit de Impact-serie viert Tommy Hilfiger moedige mannen die hun eigen weg gaan en altijd vechten voor waar ze van dromen. Drie internationaal succesvolle singer-songwriters zijn aangetrokken als de gezichten van de grote campagne: James Bay, Sebastián Yatra en Wincent Weiss.Met hun dynamische aard, positieve energie en onbedwingbare wil om de top te halen, passen deze jonge mannen perfect bij de moderne, verkwikkende geur van Tommy Hilfiger Impact Spark. De campagnefoto's en advertenties begeleiden de muzikanten in hun opwindende dagelijkse leven en weten hun speciale energie vast te leggen - of ze nu backstage wachten op hun grote optreden, optreden voor een enthousiast publiek of nieuwe nummers ontwikkelen in de studio.
Tommy Hilfiger is een van de bekendste Amerikaanse ontwerpers. En het label dat hij oprichtte - en naar hem vernoemde - is een integraal onderdeel geworden van de Amerikaanse (en internationale) modewereld. Het bedrijf, dat in 1985 in New York werd opgericht, behaalde al snel zijn eerste successen en werd met zijn moderne, sportieve collecties het nieuwe favoriete merk van veel jonge, modebewuste mensen en is vandaag de dag nog steeds populair, vooral onder jongere klanten, maar is inmiddels bekend over de hele wereld. Of het nu Europa, Azië, Afrika of Australië is - de moderne Amerikaanse ontwerpen worden overal goed ontvangen.