Eén geur - één kleur
De reclamecampagne voor Shiseido Ginza Murasaki bevat verschillende foto's van de fles en een gedeeltelijke juxtapositie van Shiseido Ginza en Shiseido Ginza Murasaki. Een van de mooiste foto's toont de fles tegen een donkere achtergrond. De fles zweeft in het rechter midden van de foto, terwijl we links een stilleven zien van bloemen, fruit en hout. Beide elementen overlappen elkaar. Het stilleven bestaat uit een groot stuk sandelhout in een langwerpige, conische vorm. Op het sandelhout staan van boven naar beneden de volgende elementen: een klein boeket donkerpaarse viooltjes staat naast een in plakjes gesneden granaatappel, waarvan het rode vruchtvlees krachtig en mysterieus aandoet. Paarsgekleurde fresia's verstrengelen een rode appel, terwijl de kenmerkende witte bloemen van jasmijn naast de fles flitsen. Beide bloemen, jasmijn en fresia, verschijnen ook achter de fles en worden vergroot door het glas. Het aantal bloemen is opvallend. Er zijn veel viooltjes en veel fresia's, terwijl jasmijn slechts in kleine aantallen verschijnt als begeleiding. De donkere achtergrond loopt van antraciet naar zwart. Het licht komt dus van links.
De fles Shiseido Ginza Murasaki staat een beetje in de schaduw, maar dit geeft de rand van het glas een witte glans en een mysterieuze gloed. Over het geheel genomen geeft deze foto niet alleen duidelijk de ingrediënten van de geur weer, maar belichaamt hij ook het effect ervan. De foto heeft een stille grandeur en schoonheid. Door de kleuren lijkt hij tegelijkertijd fragiel en sterk. Het vertegenwoordigt op indrukwekkende wijze de combinatie van vrouwelijkheid en kracht. Last but not least lijkt het arrangement van bloemen, fruit en hout op een cornucopia die overloopt en zowel innerlijke als uiterlijke rijkdom belichaamt, net als de geur van Shiseido Ginza Murasaki.