Armaf Niche: Een collectie exclusieve geuren
Armaf Niche biedt alle liefhebbers van hoogwaardige geuren een prachtige kans om nichegeuren te kopen tegen voordelige prijzen. De luxe creaties voldoen aan de hoogste eisen: een extreem lange houdbaarheid en hoge sillage zijn standaard voor alle geuren. Alleen het eau de parfum Sapphire heeft een lagere sillage en een kortere houdbaarheid vanwege het aquatische karakter.
De collectie is geïnspireerd op edelstenen en mineralen: Het mysterieuze Purple Amethyst betovert met zijn frisheid en bloemige rijkdom, terwijl Red Ruby een warm maar fris karakter heeft. Gold wordt gekenmerkt door verschillende geurnoten die samensmelten met honing, amber en oranjekleurig fruit en bloemen om een buitengewone schoonheid te creëren. Het Eau de Parfum Oud valt op omdat oud geen mineraal is, maar van nature net zo kostbaar is als een edelsteen. Deze geur schetst ook een verbazingwekkend beeld van oud zonder de geur zelf te bevatten. Als je op zoek bent naar exquise geuren met een uniek karakter die toch betaalbaar zijn, ben je bij Armaf Niche aan het juiste adres.
De flacons van Armaf Niche hebben de vorm van een cilindervormige piramide. Een korte basis zorgt voor een stevige stand, gevolgd door een slanker glazen lichaam, dat wordt afgesloten met een nog slankere dop. Bij alle geuren is het middelste glazen lichaam transparant, terwijl de basis en de dop dezelfde kleur hebben. Deze kleur komt overeen met de naam en het karakter van het parfum. De bijbehorende flacon heeft ook deze kleur, alleen lichter. Een minimalistisch label in zwart draagt de naam van het merk en het parfum in verschillende kleuren. Het ontwerp is tijdloos en elegant, net als de geuren.
Armaf is een parfumhuis uit de Verenigde Arabische Emiraten dat een van de grootste parfumfabrikanten ter wereld is met een productievolume van 250.000 geuren per dag. Het merk is een dochteronderneming van de Sterling Group, die werd opgericht in 1998. Armaf bestaat sinds 2010 en is gespecialiseerd in de productie van parfums met een Franse flair, die vooral populair zijn in de westerse wereld. Het bedrijf is eigendom van de familie Fakhruddin, die in de geest van de oude oprichters veel belang hecht aan het welzijn van alle leveranciers, werknemers en natuurlijk klanten. De kwaliteit van de geuren laat daar geen twijfel over bestaan.