Armaf Venetian pour Homme - De lichte bries van Italië
Een frisse geur voor warme dagen! Met Armaf Venetian pour Homme brengen stijlbewuste mannen lichtheid en een vakantiestemming in hun dagelijks leven. De geur opent met een sprankelende topnoot van sinaasappel en citroen, verfijnd met de kruidige smaken van kardemom en petitgrain. De hartnoot onthult alle diversiteit van een mediterrane tuin. Hier ontmoet lavendel jasmijn en roos lelietjes-van-dalen. Een basisnoot van muskus, vetiver en eikenmos geeft de perfecte zomergeur een mannelijke basis. Samen creëren alle elementen van Armaf Venetian pour Homme een wandeling door de tuinen en bossen van Italië - van de kruidentuin voor de villa in Toscane tot de koele lente omringd door weelderig groen.
De innovatieve flacon van Armaf Venetian pour Homme wordt ook volledig gedomineerd door de kleur groen. Het merk staat bekend om zijn extravagante ontwerpen die luxe en creativiteit combineren. Een concept dat vooral populair is bij klanten in Azië, waar Armaf een van de marktleiders is in de parfumsector. De zwart-groene flacon met geribbeld glas is ook een hit in Europa. Het is een gegarandeerde blikvanger op het dressoir of in de badkamer en benadrukt het speciale karakter van het parfum.
Het merk houdt zich stil over wie de getalenteerde parfumeur achter Armaf Venetian pour Homme is. Wat wel zeker is, is dat hij een echte professional is in zijn vakgebied. In het verleden heeft Armaf al samengewerkt met enkele van de grootste namen in de industrie om unieke geuren te creëren. Zoals Christian Provenzano, die al 50 jaar succes viert met zijn creaties. Christophe Raynaud - wiens geuren miljoenen verkopen - heeft ook het genoegen gehad om zijn bekroonde neus aan het werk te zetten voor Armaf.
Het merk Armaf - gevestigd in de Verenigde Arabische Emiraten - is pas sinds 2015 actief in de parfumindustrie en heeft al snel fans over de hele wereld gewonnen. Hoe weelderig de geuren zelf ook zijn, de bijbehorende reclamecampagnes zijn vaak net zo ingetogen. Armaf Venetian pour Homme heeft dan ook geen spectaculaire advertenties of grootschalige tijdschriftcampagnes. In plaats daarvan concentreert het label zich op direct contact met zijn klanten, die bij elke aankoop een volledig geïndividualiseerde ervaring moeten hebben. Een strategie die werkt! Iedereen die de onweerstaanbare geur ooit op een dag op een vriend of collega in de Italiaanse weilanden heeft geroken, vraagt gegarandeerd naar de naam.