De wisselwerking tussen klassiek en modern
Hoewel Alexander McQueen McQueen Eau Blanche pas in 2017 is uitgebracht, heeft het nu al naam gemaakt. Dit is niet in de laatste plaats te danken aan de samenwerking tussen het modehuis Alexander McQueen en het grote Noord-Amerikaanse parfum- en cosmeticaconcern Coty.
Als onderdeel van hun campagne "brands that inspire" promoten ze de parfums en cosmeticaproducten van zeer bekende internationale mode-, cosmetica- en parfummerken zoals Calvin Klein, Gucci en Lacoste. Duitse bedrijven zoals adidas, Bruno Banani, Hugo Boss en Joop! maken ook deel uit van hun "brands that inspire" campagne. Alexander McQueen kan ook bij deze bekende merken worden ingedeeld.
Sinds de oprichting in 1992 staat het modehuis voor prachtige producten van hoge kwaliteit en moderniteit op een traditionele manier. De oprichter van het bedrijf, Lee Alexander McQueen, was een gepassioneerd modeontwerper en legde zijn hart en ziel in de waarden van zijn merk - het geraffineerde samenspel tussen klassiek en modern.
Dit is ook waar Alexander McQueen McQueen Eau Blanche in past. De combinatie van een traditioneel bloemenboeket en de vermenging met oriëntaalse, frisse bloemen in de kwintessens van de geur weerspiegelt perfect de missie van Alexander McQueen. Het patroon van lieflijke bloemenboeketten met oriëntaalse accenten loopt ook als een rode draad door de geuren van Alexander McQueen. Het eerste parfum dat het modehuis uitbracht had al deze kenmerken. De parfums werden zeer goed ontvangen door klanten.
De doelgroep van het merk Alexander McQueen zijn vooral zelfbewuste vrouwen. De geuren, met hun innovatieve basis en sterke accenten, zijn perfect voor elke vrouw die zichzelf hoog acht en haar zelfvertrouwen in de vorm van haar parfum aan de wereld wil laten zien. Alexander McQueen McQueen Eau Blanche heeft hiervoor de perfecte geur, en niet alleen Coty vindt dat.