Deze niche wordt steeds bekender...
...zelfs zonder reclamecampagne. Aether is een nichelabel, niet absoluut exclusief, niet voorbehouden aan een bepaalde groep mensen, maar toch een absolute insider tip. Om dat zo te houden, wordt er voor geuren als Aether Xtraem geen reclame gemaakt. De meesterparfumeurs en oprichters van het label houden het Aether-label liever klein en verfijnd. Ze willen niet elke dag duizenden bottelingen verkopen. Ze willen iets speciaals creëren. Voor mensen die iets speciaals zoeken en waarderen.
Zoals alle geuren van het label staat Aether Xtraem voor extreem hoge kwaliteit, en daar hangt een prijskaartje aan. Maar het is een prijs die vrienden van het bijzondere graag betalen. Dat geeft Aether twee redenen om geen advertentie te plaatsen. Maar het zou ook heel moeilijk zijn om reclame te maken voor geuren die zich heel verschillend ontwikkelen op verschillende huidtypes, en niet alleen voor mannen en vrouwen. De perceptie van Aether Xtraem varieert van aaibaar en delicaat tot zoet en extreem vrouwelijk tot subtiel mannelijk. Bovendien heeft zelfs een uitstekend label als Aether een bepaald probleem en dat is wederom: huidchemie. Er zijn namelijk mensen die geuren op basis van moleculen niet of nauwelijks kunnen waarnemen.
Aether ziet dit als een spannende uitdaging en heeft sinds 2016 tot laat in de herfst van 2019 al 13 bijzondere geuren gecreëerd die echt geliefd en zeer gewild zijn. De dragers van Aether Xtraem genieten van de luxe om een geur te dragen die niet overal verkrijgbaar is, die ongewoon is, die een nichegeur is en niet olfactorisch naar je schreeuwt. De geur van Aether Xtraem benadrukt de stijl van zijn dragers op een prachtige manier.