Opvallend, indrukwekkend, elegant
Hoewel Gisada een luxelabel is in een zeer hoge prijsklasse, laat het reclame niet achterwege. Daarom zijn er ook twee filmpjes voor de twee geuren Gisada Donna en Gisada Uomo, die samen werden gepresenteerd als geurige debuutproducten. Het eerste filmpje voor de mannengeur is in donkere kleuren. Tegen een zwarte achtergrond is de naam van het label enkele momenten te zien voordat een grote donkere vleugel verschijnt. Vervolgens zien we de kop van een gouden adelaar, waartoe de vleugel behoort. De opvallende blik van de majestueuze roofvogel wordt vervangen door de even indringende blik van een donkerharige man. De adelaar vliegt, de man rent weg, begeleid door het geluid van vleugels. Hij springt over een helling en landt in het water met zijn shirt open en zijn blote voeten in het water. De adelaar doet hetzelfde. Beiden kijken nog een keer in de camera.
De tweede clip voor Gisada Uomo toont dezelfde man die zich klaarmaakt voor de dag in een elegante flat. Terwijl hij zijn overhemd aantrekt, is het geluid van de vleugels van een adelaar te horen. Net als het moment waarop hij het flesje Gisada Uomo oppakt en de geur aanbrengt.
Met deze clip wil Gisada natuurlijk het mannelijke, het opvallende, het krachtige en het bijzondere benadrukken. De eau de toilette spray is een geur voor alle mannen die zelfverzekerd door het leven gaan. Ze dragen mannelijke geuren, zelfs en vooral als trends anders voorschrijven, want ze volgen geen trends. Ze gaan hun eigen weg en weten dat daden veel meer tellen dan woorden. En voor hen is de geur van Gisada Uomo onderdeel van een verzorgd uiterlijk.