De reclamecampagne voor Azzaro Wanted Tonic: stijlvolle verleiding
L'Oréal heeft de tonic edities van de Azzaro Wanted collectie gelanceerd. De lichte, elegante eau de toilette Azzaro Wanted Girl Tonic, die in 2019 werd uitgebracht, is de vrouwelijke tegenhanger van de mannengeur Azzaro Wanted Tonic, die een jaar later volgde. Beide zijn de perfecte geuren voor het warme seizoen en worden vaak samen getoond in advertenties. De flacon met de vrouwengeur leunt naar de mannenflacon toe - met een overtuigend effect! Het analoge flaconpaar met de geuren in vrouwelijk roze en mannelijk turquoise blauw ziet er sexy en wellustig uit.
Azzaro Wanted Tonic verschijnt ook als solist, de futuristische technoflacon dramatisch geënsceneerd voor het strand en de zee. De achtergrond van beide reclamefoto's is een minimalistische strandscène op een warme zomerdag, gereduceerd tot lucht en zee. Dit komt precies overeen met het credo van Loris Azzaro, die niets overbodigs tolereerde in zijn ontwerpen, noch als couturier noch als parfumeur. Azzaro Wanted Tonic is rechttoe rechtaan, iets voor de doener en winnaar.
Loris Azzaro heeft zelf de weg gewezen: met zijn passie en liefde voor het leven heeft Azzaro ook zijn roeping als modeontwerper vervuld. Hij is geboren en getogen in het Middellandse Zeegebied en heeft dit zonovergoten landschap en deze plezierige mentaliteit altijd in zich gedragen. Hij moedigt zijn medemensen aan om het leven te vieren als een geschenk. Voor hem betekent dit uitdagingen aangaan, nieuwe dingen durven proberen en het onmogelijke mogelijk maken, maar ook genieten van het leven zonder grenzen.
De hoofdrolspelers in de promotievideo voor Azzaro Wanted Tonic bewegen op een dienovereenkomstig lichtvoetige en dynamische manier: modellen Nikolai Danielsen en Georgia Fowler belichamen stijlvol de gedurfde, risico's nemende maar slimme tijdgenoten voor wie de tonic-edities zijn gecreëerd.