In de James Bond 007 Seven-campagne is het parfum de ster.
Met Seven heeft James Bond 007 een moderne, opwindende mannengeur gecreëerd die op vakkundige wijze een balans weet te vinden tussen koele elegantie en sensuele verleiding. Frisse, fruitige noten ontmoeten kruidige, mannelijke aroma's en vormen samen een intense, oriëntaalse geurexplosie. Waardevolle ingrediënten zoals saffraan en mahonie geven James Bond 007 Seven een aura van exclusiviteit en statige noblesse.
Voor de reclamecampagne geeft het bedrijf de voorkeur aan Britse understatement. Er wordt bewust afgezien van modellen of acteurs en in plaats daarvan wordt het parfum de ster van de campagne. De korte videoclip begint met een close-up van de elegante flacon, waarbij de camera over het reliëfachtige 007-logo beweegt. Het flesje is even te zien, waarna het als bij een explosie in duizenden stukjes uiteen spat. In slow motion zijn de glasscherven te zien die alle kanten op vliegen. Plotseling stopt de video en toont dan de explosie in omgekeerde volgorde. De glasscherven komen overal vandaan en komen uiteindelijk samen in de chique, elegante fles James Bond 007 Seven.
Terwijl de fles eerder alleen van links werd verlicht, gaat het licht nu over de rechterkant, waardoor de stralende letters "Seven" zichtbaar worden. Een mannelijke stem buiten beeld spreekt de slogan: "Seven. Van 007. De nieuwe geur voor mannen." De hele video is gehouden in donkere, sfeervolle kleuren. De zwarte achtergrond en de spaarzame belichting benadrukken het mysterieuze, opwindende karakter van het parfum, dat zich - zoals de barstende flacon verbeeldt - als een explosie verspreidt en een absoluut boeiend effect heeft, terwijl de iconische thematune uit de 007-films de commercial begeleidt. De indrukwekkende orkestrale opname ondersteunt de donkere, mysterieuze sfeer van de video en legt vakkundig een link naar de films.