Zo veelzijdig als de persoonlijkheid van Helene Fischer zelf
Helene Fischer Me, Myself & You! - maar zou het eigenlijk niet Me, Myself & I moeten zijn? Nee, niet voor Helene Fischer en niet als het om haar trouwe fans gaat! Voor haar nieuwste geur Helene Fischer Me, Myself & You! heeft de succesvolle zangeres bewust gekozen voor "You". You - dat staat voor "jou", voor "jou", voor de fans. Een geur speciaal (maar niet alleen) voor haar fans die zich willen onderdompelen in de mythe van Helene Fischer - in de levensvreugde, de sensualiteit en vooral de vele facetten van de populaire zangeres. Maar het parfum is niet alleen voor trouwe fans - het benadrukt de persoonlijkheid van elke zelfbewuste vrouw die midden in het leven staat.
De geur werd in mei 2015 gelanceerd en ging gepaard met een uitgebreide campagne met zwart-witfoto's van de zangeres. De foto's werden gecombineerd met de prachtige rode kleur die ook de flacon siert en donkerroze. Met andere woorden, de nieuwe, felle trendkleuren die perfect bij elkaar passen. De campagne werkt met vier snapshots van Helene Fischer, die de verschillende facetten van de zangeres weerspiegelen - soms vrolijk, soms verleidelijk, soms mystiek, soms sensueel. Facetten waar elke vrouw zich wel ergens mee kan identificeren, en beelden die je zin geven om je eigen selfies of snapshots te maken. De geur Helene Fischer Me, Myself & You! ontwikkelt zijn eigen facetten in elke vrouw. En dat is precies hoe de campagne zich presenteert: Wie ben jij? Hoe ben je? Welke facetten van jou komen naar voren?