De reclamecampagne: een filmdrama rond de thema's classicisme en vernieuwing, charisma en diversiteit
De reclamecampagne voor de nieuwe Givenchy Gentleman-editie was ook veelzijdig. Het team van Givenchy was zich niet bewust van het naderende overlijden van de oprichter in 2017. Dus organiseerde het een spectaculaire korte film met in de hoofdrollen de Britse acteur Aaron Taylor-Johnson, de Canadese Elizabeth Salt en de Amerikaanse acteur en danser Aaron Doucette.
In de film ontmoet Taylor-Johnson Aaron op een saai, aristocratisch feestje in een droomkasteel, die demonstratief shirtloos danst. Geïnspireerd door de geur van een bloem besluit Aaron hem te volgen. Samen dansen ze een rondedans met Elizabeth Salt. Via een wenteltrap, het klassieke droomsymbool voor de verbinding van verschillende werelden, dansen ze naar buiten, naar de tuin, naar de waterpoel. Hij danst daar met haar, zij duwt hem er speels in. De video speelt met verschillende thema's: De ontmoeting tussen zwart en wit, de dans tussen de seksen, waar Hubert Givenchy ook tegenaan liep, de thema's luxe en vernieuwing, ontsnappen, aarden en natuur.
De clips voor de Givenchy Gentleman geuren uit 2018 zijn veel ingetogener. Door de dood van de bedenker verdronk het parfumhuis in deze en volgende jaren, hoewel LVHM sinds 1995 zelfstandig Givenchy's geuren produceert. De Eau de Parfum, de Eau de Cologne en de speciale editie Parfum Boisée werden aangeprezen met clips uit de originele video.
De eau de cologne werd ook geïntroduceerd met een korte, flitsende trailer die het thema "Onhandelbaar" overbrengt. Alle video's zijn gefilmd op de soundscape van de op Beethoven geïnspireerde hit Enjoy Yourself van de Amerikaanse rapper A+ (André Levins). Het nummer is gebaseerd op Walter Murphy's legendarische interpretatie A Fifth of Beethoven, die in 1976 een cultstatus bereikte.