Reclamecampagne van Viktor & Rolf Spicebomb overtuigt met fantasie en glamour
Een man, zonder shirt, in casual jeans. Hoekige gelaatstrekken, scherpe jukbeenderen en vol donkerbruin haar, alsof het bij toeval naar achteren gekamd is, maar speciaal geprepareerd. Viktor & Rolf Spicebomb kozen voor een reclamegezicht met sexappeal, de belichaming van een sterke moderne man. Viktor & Rolf koos hier voor het Amerikaanse model Sean Richard O'Pry. Zo'n man vraagt nergens naar, hij neemt het aan. Het jong stevig lichaam met geharde spieren veroorzaakt bijna verwarring als je in zijn ogen kijkt. Ze stralen ervaring en veiligheid uit. Ze beloven dat elke vrouw bereidwillig en zonder enige aarzeling zou willen geloven. Ze zal niet teleurgesteld worden.
Deze man is een ster, de Viktor & Rolf Spicebomb fles is in zijn handen alsof hij speciaal voor hem is gemaakt. Los werpt hij de handgranaat van de ene hand naar de andere, bewust van de kracht in zijn handen, die een lichtheid uitstraalt alsof het de normaalste zaak ter wereld is. Alles is precies gepland en toch wordt er niets geënsceneerd over deze man.
Met een match tussen de lippen, losjes met de tong van de ene hoek van de lippen naar de andere en weer terug, de look stevig en intens. Deze man is geen vriend van stille verschijningen en stille klanken, maar van duidelijke boodschappen. Zijn compromisloze aanpak is indrukwekkend.
Wij adverteren een geur die kan worden beschreven als een ware explosie van verschillende ingrediënten. Viktor & Rolf Spicebomb combineert akkoorden van bergamot, pompelmoes, roze peper, saffraan, kaneel, leer, tabak en vetiver - een mix die de geur dat zekere extra geeft. Met hun creatie creëerden de ontwerpers een mannengeur die al miljoenen mannenharten heeft veroverd. En het succesverhaal is nog lang niet ten einde.