Hoge kwaliteit Nagelpflege met Beierse wortels
Het Duitse merk Artdeco werd in 1985 in Beieren opgericht en is nu in meer dan 70 landen over de hele wereld in trek. Al snel werd het bedrijf bekend om zijn focus op hoogwaardige producten tegen betaalbare prijzen. Artdeco is niet alleen relatief snel erg populair geworden, maar ook omdat het een vrij uitgebreid assortiment producten aanbiedt, dat, afhankelijk van het productassortiment, een honderdtal verschillende producten kan omvatten. Het brede assortiment van Artdeco zorgt ervoor dat klanten altijd het juiste product vinden - en dit concept wordt zeer goed ontvangen door klanten, die nauwelijks complexer kunnen zijn. Artdeco heeft klanten uit de meest uiteenlopende sociale en leeftijdsgroepen. En dat is niet alleen te danken aan het grote assortiment en de aantrekkelijke prijzen, maar ook aan de ingrediënten. Artdeco gebruikt namelijk milieuvriendelijke methoden en huidvriendelijke materialen in haar recepten en bij de vervaardiging van alle productlijnen. Uiteraard is het productaanbod van Artdeco door de jaren heen gegroeid, met succes en met de klantenkring. Dit is nog een reden waarom Artdeco een trendmerk is geworden voor iedereen die op zoek is naar betaalbare, trendy en hoogwaardige cosmetische producten. Maar Artdeco biedt nu veel meer dan alleen cosmetica en make-up: Aan het begin van de 21ste eeuw begon Artdeco zich ook te richten op de modemarkt - bijvoorbeeld met een modieuze brillencollectie. Daarnaast waren er samenwerkingen met bekende trendsetters, mode-experts en beroemdheden als Dita Von Teese. Deze samenwerkingsverbanden zijn altijd gepaard gegaan met nieuwe producten en nieuwe series.
Nagelverzorging is een van de vele productlijnen die Artdeco al vele jaren met succes aanbiedt. En dit segment is ook zeer divers en gevarieerd. Nagelverzorging begint bij Artdeco met handig keukengerei zoals nagelvijlen en strekt zich uit over verzorgende, versterkende en verfraaiende lakken, crèmes, tincturen en meer. Het merk probeert niet alleen de verschillende smaken van haar klanten te bedekken, maar richt zich ook specifiek op de verschillende huid- en nageltypen.