Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
Filter merkwinkel
Filter actief
Alles verwijderen
naar de merkwinkel

Productsoort +

prijs +

12 41
toepassen
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Lattafa Collection Lattafa

De geur +

Lattafa Collectie Lattaf - geuren met een vriendelijk karakter

De Lattafa Collection is een collectie prachtige geuren van hoge kwaliteit voor een onverslaanbare prijs. De naam van de collectie is samengesteld uit de namen Latif en Lateefa, die "vriendelijk" en "aangenaam" betekenen. De naam zelf geeft al aan dat veel van de geuren uniseks parfums zijn met een draagbaar karakter. Toch hebben de geuren hun eigen identiteit. Vooral parfums als Teriaq, Hayaati Al Maleky of Qimmah for Men bieden Europese neuzen uitzonderlijke geurcomposities. De parfums bevatten vaak zoete noten, maar deze worden meestal verzacht door andere noten zodat de geuren nooit te zoet zijn. Teriaq is hier een goed voorbeeld van en Fakhar is een ander voorbeeld. Met hun gematigde geur en gemiddelde levensduur verspreiden ze een geurspoor dat nooit te opdringerig is voor de omgeving. Naast unisex geuren zijn er ook uitgesproken vrouwelijke geuren zoals Haya en mannelijke geuren zoals Fakhar Black.

Hoewel de parfums in de Lattafa Collectie van Lattafa niet duur zijn, maken de flacons een zeer hoogwaardige en mooie indruk. Elke geur is verpakt in een flacon die speciaal is ontworpen voor het karakter van de geur, die er soms eenvoudig, soms extravagant en soms gedetailleerd uitziet. Omdat de vorm- en kleurentaal tussen de Arabische en Westerse wereld niet altijd samenvalt, is het des te leuker om de geuren te ontdekken door eraan te ruiken. Op elk flesje staat de naam van het parfum in Arabisch en Latijns schrift. Gouden elementen benadrukken vaak het luxueuze karakter van de geuren.

Het Arabische parfummerk Lattafa werd opgericht in 1980. Lange tijd was het alleen verkrijgbaar op het Arabisch schiereiland, maar in de jaren '90 begon het de wereldwijde markt aan te boren. Het merk werd voor het eerst bekend bij een breed publiek via sociale media. De verkoop via internet is de belangrijkste manier voor het familiebedrijf van de derde generatie om klanten aan te trekken. Dit maakt het moeilijker om te testen, maar gezien de gunstige prijzen en hoogwaardige parfums is de Lattafa Collection Lattaf met zijn consistent draagbare geuren een blinde aankoop waard.

De Lattafa Collection wordt vooral geadverteerd met productfoto's van de flacons en de eveneens hoogwaardige kartonnen verpakkingen.

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten