Met charme(n) naar succes
Thomas Sabo is overal. Met sieradenwinkels over de hele wereld en de beroemde hangertjes uit de Charm-collectie op de polsen van duizenden vrouwen, is het Duitse bedrijf uit Pegnitz een integraal onderdeel geworden van de wereld van accessoires. Of het nu gaat om romantische harten, klassieke letters of fantasievolle miniatuurstukken, de kleine sieraden van het merk zijn bijzonder populair vanwege hun veelzijdigheid. Het is deze diversiteit die in elk Thomas Sabo parfum terug te vinden is.
Bekijk de betoverende selectie en u vindt online een Thomas Sabo parfum voor elke smaak. Zowel jonge meisjes als zelfbewuste krachtvrouwen vinden hier het juiste Thomas Sabo parfum voor hun behoeften. Net als bij juwelen wordt elk Thomas Sabo parfum gemaakt volgens de hoogste normen van kwaliteit en klanttevredenheid. Dankzij de mogelijkheid om online Thomas Sabo parfum te kopen, is er niets om uw verlangen naar een charmante geurbeleving te stoppen.
Van Franken naar de wijde wereld
Het verhaal erachter Thomas Sabo is spectaculair. Wat nu een wereldwijd succesvol bedrijf is, begon met een reis Thomas Sabo naar Thailand door de toen 20-jarige uit Neurenberg. Een reis met als enig doel het vinden van een idee voor een onafhankelijke professionele toekomst. Van daaruit kwam hij terug met een rugzak vol met sieraden, die hij in Duitsland verwerkte en op beurzen begon te verkopen. Met groot succes. Zijn eerste collectie was in korte tijd uitverkocht.
Dankzij de samenwerking met andere juweelontwerpers werd het al Thomas Sabo snel een internationaal gewild merk, met winkels in Frankfurt, Las Vegas en Tokio. De laatste doorbraak kwam Thomas Sabo met zijn Charm Club Collection, kleine zilveren hangertjes voor armbanden en halsbanden die voortdurend kunnen worden uitgebreid. In 2010 werd het assortiment sieraden en horloges uitgebreid met een assortiment cosmetische producten en geuren. Zelfs de eerste Thomas Sabo parfum verkocht als warme taarten. Binnen twee jaar volgden Thomas Sabo nog eens drie geuren. Hij geniet van zijn pensioen in de wetenschap dat Thomas Sabo een nieuwe generatie in het bedrijf het merk zal blijven leiden naar verder succes door middel van hoge kwaliteitsnormen en zijn eigen esthetiek.
Decoratieve geur of geurige sieraden
Sinds 2010 zijn Thomas Sabo elf individuele parfums met succes op de markt gebracht, waarvan de meeste parfums voor vrouwen. Elke Thomas Sabo geur is geïnspireerd op de verschillende juwelencollecties van het merk en vult deze aan tot een harmonieus totaalbeeld. Of het nu gaat om subtiele elegantie, romantische speelsheid of verleidelijke sensualiteit, voor elke gelegenheid is er het juiste Thomas Sabo parfum om goedkoop te kopen.
Een van de nieuwste parfumcreaties is Charm Club Forever Eau de Toilette, dat overtuigt door zijn bloemige frisheid. Bergamot, peer, jasmijn, violet en cederhout vormen samen een bijzondere geurbeleving. Zoals elk Thomas Sabo parfum dat verkrijgbaar is in de online winkel, wordt Charm Club Forever Eau de Toilette geleverd in een elegante fles die visueel past bij de stijl van de sieradenlijn. Het merk Thomas Sabo is op het eerste gezicht herkenbaar. De Charm Club geurenserie omvat momenteel zeven parfums:
Charm Club - Voor altijd
Charm Club - Hallo
Charm Club - Charm Rozenzomer
Charm Club - Charm Rose Intense
Charm Club - Charm Rose Beach
Charm Club - Charm Rose
Charm Club - Charm Kiss
Net als de bijpassende juwelencollectie van de kleine hangertjes spreken de genoemde geuren vooral een jonger publiek aan en zijn ze een perfect cadeau voor deze leeftijdsgroep.
Het Glam'n'Soul Thomas Sabo parfum, dat voor het eerst werd gelanceerd in 2012, is ook bloemig, maar veel rijper en kruidiger. In dit Thomas Sabo parfum voegt onder andere roze peper dat extraatje toe. Zelfbewuste en moderne vrouwen, die midden in het leven staan, worden vooral aangetrokken door de houtrokerige geur, en de fles in de vorm van een witte bal is ook minder speels dan Thomas Sabo vaak het geval is bij andere flessen. De mannelijke tegenhanger verschijnt in zwart onder de naam Rebel at Heart en is gebaseerd op bittere sinaasappel, kruidnagel en patchoeli.
Echte klassieke elegantie wacht op geurliefhebbers bij Eau de Karma en Eau de Karma Happiness. Beide geuren zitten in een edele fles van zwaar glas, de een met een zilveren dop, de ander in goud. De flacons zijn een visueel hoogtepunt en zijn stilistisch in lijn met de geurlijnen van de grote internationale modehuizen. Eau de Karma combineert zwarte bes, appel, lotus en muskus tot een verfrissende en discrete geur, die altijd geschikt blijft voor dagelijks gebruik zonder saai te zijn. De opvolger Eau de Karma Happiness verrast met grapefruit, groene thee en een basis van amber en cederhout. De naam volledig tot zijn recht doen komen betekent het kopen van dit Thomas Sabo parfum, een spray van geluk en levensvreugde op elk moment van het jaar.
De sterren kunnen ook niet weerstaan
Het Thomas Sabo parfummerk gebruikt veel bekende persoonlijkheden voor zijn visueel aantrekkelijke reclame. Internationale popsterren als Katy Perry en supermodellen als Poppy Delevigne stonden al voor de camera van het merk. Het gezicht voor de huidige reclamecampagne van de Thomas Sabo geurserie is het Britse model Chloe Llyod. Haar natuurlijke uitstraling is representatief voor de kwaliteiten die zij Thomas Sabo met haar klanten associeert: Onafhankelijkheid, zelfvertrouwen en een gevoel van creativiteit.
De laatste tijd is Thomas Sabo er een toename in het proberen te bereiken van een mannelijk publiek. Met de eerste Thomas Sabo geur voor mannen en een collectie manchetknopen en herenhorloges kan het merk zich snel vestigen als een betrouwbaar adres voor beide geslachten. De samenwerking met sterviolist David Garett, die als geen ander moderne sereniteit combineert met klassieke muziek, spreekt voor zich. Maar hij wil niet afhankelijk zijn Thomas Sabo van de sterren. De sieraden en de geuren staan op de voorgrond en de kwaliteit ervan spreekt voor zich, ook zonder grootschalige reclame.
Stilstand als vreemd woord
Voor veel vrouwen over de hele wereld Thomas Sabo is het cultus. Of het nu gaat om sieraden of Thomas Sabo parfum, het merk heeft een uniek potentieel voor vaste klanten die al jaren trouw Thomas Sabo zijn. Dit wordt gewaarborgd door voortdurend te verrassen met nieuwe, innovatieve ideeën. De onmiskenbare sieraden en Thomas Sabo parfum, goedkoop en voordelig, worden nooit saai. In het regelmatig groeiende assortiment is er altijd iets nieuws te ontdekken. De op deze manier gecreëerde levensstijl wekt enthousiasme op en men is maar al te blij dat men zich Thomas Sabo volledig kan onderdompelen in de charmante wereld van