Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Hugo Boss The Collection - de basis verenigt de geuren

Hugo Boss The Collection bestaat uit zes verschillende geuren uit 2011.
De eerste geur in Hugo Boss De Collectie is Damask Oud. Het is houtachtig en harsachtig en begint met een kruidige noot van saffraan en witte peper. De hartnoot is een combinatie van edele roos en kostbare wierook. De basis is afgerond met elegant guaiac hout, geurige oud, uitzonderlijke papyrus en fijne ceder. Het biedt de onnavolgbare en langdurige basis.
De tweede geur uit de Hugo Boss De Collectie is Cashmere Patchouli. Hij overtuigt met houtachtige en kruidige aroma's. De topnoot bestaat uit luchtakkoorden en aromatische tonen, terwijl in het hart alleen patchoeli domineren. De basis heeft prachtige balsamico en aardse noten.
De derde geur is Katoen Verbena. Het is fris en citrus en begint met een topnoot van verbena en citroen. Het gaat op in het hart van mos en vetiver. De basis wordt gevormd door houtachtige en droge noten.
Zijde Jasmijn wordt gekenmerkt door bloemige en poederige noten. De kop combineert aromatische met kruidige noten. Het hart combineert kruidnagel, jasmijn en honing. Houtachtige noten en vanille schitteren in de basis.
Velvet Amber doet het alleen met vanille, balsem en amber.
Wool Musk is een creatie van witte muskus, sandelhout en kaneel.

Een onbekende neus creëerde Hugo Boss De Collectie

De parfumeur van Hugo Boss De Collectie is niet bekend. Het wordt op de markt gebracht door Procter & Gamble. Procter & Gamble ziet grote potentie in de kleine momenten. Het bedrijf vervaardigt producten voor douchen, haarwassen, tandenpoetsen, maar ook geuren, tandenpoetsen, babyverzorging, wassen en afwassen. Het zijn juist deze producten die mensen helpen in deze momenten.
Omdat Procter & Gamble wereldwijd opereert, kan het in veel situaties optreden om bepaalde dingen positief te veranderen. Dit gebeurt niet alleen in het dagelijkse leven met de producten van het bedrijf, maar ook met betrekking tot de medewerkers. Procter & Gamble gaat ook sociale uitdagingen aan en gaat deze met vlag en wimpel aan. De onderneming ziet deze uitdagingen als een stimulans die nieuwe kansen biedt.
De medewerkers van Procter & Gamble zetten nieuwe maatstaven in het marktonderzoek. Zo kunt u optimaal begrijpen voor wie ze werken. Jaarlijks voeren de verantwoordelijken tal van studies uit, zodat het bedrijf altijd op de hoogte is en weet welke producten de klanten momenteel nodig hebben en in de toekomst willen hebben. De kennis die hiermee wordt opgedaan, zorgt ervoor dat actuele trends in kaart worden gebracht en de communicatie met consumenten wordt verbeterd.
Procter & Gamble is vandaag een van de toonaangevende internationale vernieuwers in zijn sector. Ruim de helft van de nieuwe producten bevat een of meer belangrijke componenten van externe partners. Op basis van deze bijdragen heeft het bedrijf al vele erkenningen ontvangen, bijvoorbeeld via het IRI New Product Pacesetters Report. Dit is een lijst van de belangrijkste innovaties in de branche, die één keer per jaar verschijnt.

Hugo Boss The Collection - typische baas, duidelijk en vastberaden.

De flesjes van de zes parfums uit de Hugo Boss The Collection zijn visueel identiek. Alleen de kostbare inhoud verschilt in kleur. Ze zijn volledig transparant en rechthoekig van vorm. In het midden van elke fles staat een zwart etiket met de naam van de fabrikant en de geuren in witte letters. De sluiting van de flessen uit de Hugo Boss The Collection is ook zwart en sluit daardoor goed aan bij de rest van het uiterlijk. Het is ook cilindrisch gevormd, wat een perfect contrast vormt met de hoekige vorm.
Al met al is de uitstraling van alle flacons zeer elegant en klassiek. Aan de andere kant zien ze er zeer sportief en nobel uit. Daarom is elke fles Hugo Boss The Collection het perfecte accessoire voor een even gemeubileerde badkamer. Daar versterken ze de sfeer individueel of als complete collectie en geven ze een stijlvolle ambiance. Ze zijn ook zeer effectief in andere kamers.

Hugo Boss De Collectie doet afstand van een campagne

Voor de parfums van Hugo Boss The Collection is op dit moment geen commercial beschikbaar. Het bedrijf Hugo Boss werd opgericht in 1924 door zijn naamgever. In die tijd was het een fabrikant van werkkleding. De onderneming was toen al in Metzingen gevestigd.
In het volgende decennium bestond het bestuur van het bedrijf uit het belijden van nationaalsocialisten. Daarom ontving het orders voor de productie van uniformen van de SS, SA, HJ en Wehrmacht. Hugo Boss had op dat moment ongeveer 300 mensen in dienst. Tijdens de Tweede Wereldoorlog werden ook dwangarbeiders uit West- en Oost-Europa tewerkgesteld. Kunstenaar Tanya Ury heeft zich met dit onderwerp beziggehouden.
Na het overlijden van Hugo Boss in 1948 werd schoonzoon Eugen Holy het nieuwe hoofd van het bedrijf en begon hij met de productie van herenpakken. 19 jaar later namen zijn twee zonen, Uwe en Jochen, het bedrijf over. Enkele decennia later werd de Oostenrijkse ontwerper Werner Baldessarini ingehuurd. Hij werd hoofdontwerper van Hugo Boss. In hetzelfde decennium startte de factory outlet van het bedrijf in Metzingen. Het resultaat was steeds meer een complete outletstad. In 1985 ging Hugo Boss voor het eerst naar de beurs.
Tot de zomer van 2017 maken de heren- en dameslijnen BOSS en de vrijetijdslijn BOSS Orange deel uit van het programma. BOSS Green is de eigen sportcollectie van het bedrijf. HUGO is een mode gericht op een jonger publiek.