Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971
Meer informatie:

Voor de mooie wangen

Het schoonheidsbedrijf Clinique bestaat al 76 jaar. Het bedrijf werd in 1941 opgericht door de Franse parfumeur Laurent Le Gournec, die sindsdien in staat is geweest om zijn productassortiment voortdurend te ontwikkelen. Clinique Cheek Pop De producten van het bedrijf zijn zeer sterk gericht op mode- en schoonheidsbewuste vrouwen met een bepaalde vraag. De onderneming houdt zich aan de richtlijn "vorm volgt functie", een motief dat is ontleend aan de architectuur van het Weimar Bauhaus.
De producten van het bedrijf Clinique Cheek Pop staan voor schoonheid en efficiëntie, waarbij overbodige versieringen achterwege worden gelaten en de focus ligt op de essentie. Zo zijn de schoonheidsproducten van Clinique Cheek Pop vrouwen betaalbaar en toch voldoen ze aan hun doel. De producten zorgen voor schoonheid, verzorging en stimulerende geuren. Wat hun verzorgingsproducten betreft, hebben deze een anti-verouderingseffect, omdat ze bestaan uit uitstekende ingrediënten. Clinique Vochtgolf huidcrème heeft antioxidanten die het immuunsysteem van de huid versterken en ongedierte zoals vrije radicalen vasthouden. Ingrediënten zoals aloë- en algenextracten zorgen voor een ideale vochtvoorziening van de huid en een verhoogde regeneratie van de cellen. Het Clinique 3-fasen huidverzorgingsproduct richt zich op de gevoelige huid van allergiedragers. Het product van Clinique Cheek Pop is beschikbaar voor vier huidtypes, voor een droge, normale, licht vette en zeer vette huid, en bestaat uit Liquid Facial Soap milk. Glycerine, hyaluronzuur, salicylzuur en trehalose zorgen voor een gladde huid en verwijderen effectief roos en dode cellen.
Een serie blushers voor de perfecte roodheid van het gezicht ronden de uitgebreide serie schoonheidsproducten af. In het algemeen worden de producten gekenmerkt door Clinique Cheek Pop een breed scala aan variaties. Dit zorgt ervoor dat de klant haar eigen individuele product Clinique Cheek Pop naar eigen smaak en behoefte kan samenstellen. Bovendien krijgt elk huidtype het product dat het beste bij zijn behoeften past.

Eenvoudig maar elegant

Het verpakkingsontwerp van de producten Clinique Cheek Pop wordt gekenmerkt door een eenvoudige elegantie. Schoonheid zonder overdreven luxe en praktisch nutteloosheid zonder nutteloosheid zijn de leidende principes voor het creëren van producten. De eenvoudige vorm, waarin fijne kleuren en fijne rondingen worden gebruikt, maakt het mogelijk het doel van het product onmiddellijk te herkennen. Bovendien kunnen de producten eenvoudig worden geopend en gesloten dankzij hun speciaal gebouwde vorm en ontwerp en kan de inhoud ook in de gewenste dosis worden verwijderd. De aangename kleurstelling van de producten Clinique Cheek Pop is exemplarisch voor de claim om innerlijke waarden te belichamen in plaats van de klant met valse opdringerigheid door schreeuwerige schittering lastig te vallen.

Blusher in fijne tinten

03 Berry Pop biedt een sterke, lichte frambozentint met een fijne, glanzende glans die de rode tint van de make-up accentueert. 02 Peech Pop daarentegen is overtuigend in de mooiste perzik, terwijl Clinique Cheek Pop 04 Plum Pop betovert met een roze tint die verfijnd is door de blauwachtige en satijnachtige ondertoonClinique Cheek Pop .
Helaas zijn er op dit moment geen producten in deze collectie beschikbaar.