Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971
Meer informatie:

Het concept

Het beautybedrijf Clinique bestaat al 76 jaar. Het bedrijf werd in 1941 opgericht door de Franse parfumeur Laurent Le Gournec, die sindsdien zijn productengamma verder heeft ontwikkeld. De producten van Clinique Cheek Pop zijn zeer sterk gericht op mode- en schoonheidsbewuste vrouwen met een bepaalde standaard. Het bedrijf zet zich in voor de richtlijn "vorm volgt functie", een motief dat ontleend is aan de Weimar Bauhaus-architectuur. De producten van Clinique Cheek Pop staan voor schoonheid en efficiëntie. Zonder onnodige verfraaiingen en gericht op de essentie. Zo, Clinique Cheek Pop schoonheidsproducten zijn betaalbaar voor vrouwen, terwijl het vervullen van hun doel. De producten zorgen voor schoonheid, verzorging en een stimulerende geur. Wat hun verzorgingsproducten betreft, hebben ze een anti-verouderings effect omdat ze bestaan uit geselecteerde ingrediënten. De Clinique Moisture Surge huidcrème bevat antioxidanten die het afweersysteem van de huid versterken en ongedierte zoals vrije radicalen vasthouden. Ingrediënten zoals aloë- en algenextracten zorgen voor een ideale hydratatie van de huid en een verhoogde celregeneratie. Het 3-fasen huidverzorgingsproduct van Clinique richt zich op de gevoelige huid van allergieveroorzakers. Clinique Cheek Pop is beschikbaar voor vier huidtypen, droge, normale, licht vette en zeer vette huid, en bestaat uit vloeibare gezichtszeep melk. Glycerine, hyaluronzuur, salicylzuur en trehalose zorgen voor een gladde huid en verwijderen effectief roos en dode cellen. De Clinique Happy parfumserie is beschikbaar voor zowel mannen als vrouwen en biedt de geur van fijn fruit. Een reeks van parfums en geuren, evenals blozen voor perfect rood worden van het gezicht te voltooien de uitgebreide reeks van schoonheidsproducten. Over het algemeen worden Clinique Cheek Pop producten gekenmerkt door een breed scala aan variaties. Dit zorgt ervoor dat de klant haar eigen individuele Clinique Cheek Pop product kan samenstellen volgens haar smaak en behoeften. Bovendien krijgt elk huidtype het product dat er het meest geschikt voor is.

Het design

Het verpakkingsdesign van Clinique Cheek Pop producten kenmerkt zich door een eenvoudige elegantie. Schoonheid zonder overdreven luxe en bruikbaarheid zonder nutteloosheid zijn de leidende principes bij het maken van de producten. Door de eenvoudige vorm, waarbij fijne kleuren en fijne rondingen worden gebruikt, kan het doel van het betreffende product onmiddellijk worden herkend. Daarnaast kunnen de producten door hun doelgerichte vorm en vormgeving eenvoudig worden geopend en gesloten en kan de inhoud ook in de gewenste dosering worden verwijderd. De prettige kleuring van Clinique Cheek Pop producten is een voorbeeld van de claim om innerlijke waarden te belichamen in plaats van de klant lastig te vallen met valse indringendheid door verblinding.

Het assortiment

De producten van Clinique Cheek Pop omvatten fijne blousers die worden opgeroepen als bloemen in een breed scala van tinten op de wangen. 03 Berry Pop biedt een sterke, lichte framboos Toon met een fijne glans die de rode tint van de make-up benadrukt. 02 Peech Pop aan de andere kant overtuigt in de mooiste perzik, terwijl Clinique Cheek Pop 04 Plum Pop uiteindelijk betovert met een roze tint die is verfijnd door blauwige en satijnachtige ondertonen.