De geur van Biotherm Eau Fraîche promoot zichzelf
De fabrikant van Biotherm Eau Fraîche heeft prominente sterren bewust vermeden. Deze geur is niet gericht op de rijke en mooie, maar presenteert zich als een frisse en sierlijke basis voor elke vrouw. Zelfvertrouwen en dynamiek vertellen meer dan de prachtige mond van een reclame-icoon.
In plaats van een reclamecampagne ter waarde van miljoenen, vertrouwt de parfumeur op het effect van zijn geur en presenteert de eenvoud en lichtvoetigheid die Biotherm Eau Fraîche uitdrukt. Wie op zoek is naar een lange commercial of naar een geur met sterren behoort niet tot de doelgroep van de fabrikant.
Mensen uit het dagelijks leven, dames met individualiteit en persoonlijkheid hebben geen uitgebreide reclamecampagne nodig om hun voordelen met dit parfum te herkennen en te kiezen voor individualiteit en harmonie met de natuur. De perfecte advertentie voor Biotherm Eau Fraîche kan alleen worden aangeboden als deze geur stroomt door het regenwoud en gaat van de berg in de valleien in een rustig kabbelend beekje.
Antoine Maisondieu en Givaudan hebben een geur gecreëerd met een frisse, fruitige uitstraling. De topnoot opent met bergamot, paars blad, peer en appel. Arabische jasmijn, koriander en komijn komen samen in het hart. De basis eindigt met ceder en muskus. Wat een heerlijke geur!