Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten  ·  Prijs van het goedkoopste product in de serie Giorgio Armani Acqua di Gio Homme

Giorgio Armani Acqua di Gio Homme - de geur van vrijheid en waterspray

Spannend, verfrissend, onweerstaanbaar, tijdloos - dat is Giorgio Armani Acqua di Gio Homme het. Dit parfum betovert met een mix van bloemige, fruitige klanken, frisse citroenachtige nuances en een natuurlijk, maritiem aroma. Dit samenspel maakt Giorgio Armani het Acqua di Gio Homme een verleidelijke, verkwikkende en tegelijkertijd onnavolgbare mannengeur.

De topnoot bestaat uit fruitige zoetzure componenten. Sappig-zoete ingrediënten zoals perzik en jasmijn worden perfect aangevuld met verfrissende citrusgeuren zoals bergamot, mandarijn en citroen. In de hartnoot worden delicate zoete bloemaroma's gecombineerd met kruidige tonen zoals koriander en nootmuskaat tot een bloemig-aromatisch akkoord. Uitstekende waternoten geven het parfum een verfrissend, aquatisch karakter dat de zintuigen prikkelt. Amber, muskus, patchoeli, ceder en eikenmos combineren in de basisnoot tot een fijn afgestemd, harmonieus akkoord en ronden de geurcompositie af met warme klanken.

Armani zei eens: "Ik hou ervan om te reizen, maar ik houd er niet van om weg te gaan." Armani zei: "Ik hou ervan om te reizen, maar ik houd er niet van om weg te gaan. Daarom wilde ik een geur die ruikt naar een vakantie". Acqua di Gio Homme De fascinerende geur doet denken aan tropisch fruit, ruisende golven van de zee en het spetteren van een waterval. Giorgio Armani Wie Giorgio Armani Acqua di Gio Homme het draagt, draagt het gevoel van vakantie, sensuele passie en intense frisheid en grenzeloze vrijheid op zijn huid.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Acqua di Gio Homme is nu verkrijgbaar als een uitgebreide geur- en verzorgingslijn voor mannen. De geurencollectie omvat: Douchegel, Aftershave of Aftershave Balm, Deodorant Spray of Stick, Eau de Toilette Spray, Essenza EdP Spray, Pocket Spray en een complete parfumset.

alle klanten beoordelen positieve
Giorgio Armani Acqua di Gio Homme
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 9 klant adviezen

Commentaar van
Goed product
Ik gebruik dit product graag en beveel het ook graag verder aan. Ook met de koopafwikkeling en bezorging was ik erg tevreden.
Commentaar van
Heerlijke, frisse geur
Deze geur is zeer geschikt voor dagelijks gebruik. morgens sproei ik 3 tot 4 keer en heb dan de hele dag een fris gevoel. Speciaal voor de lente is dit een heerlijke geur. Top prijs. Aan te bevelen.
Commentaar van
bijna te discreet...
De deodorant is precies waar ik van hou: terughoudend geurend maar wel zekerheid geven voor de hele dag. Is niet vet en laat geen sporen in kleding achter. Ik gebruik altijd deodorant, ook op koelere dagen.

Alberto Morillas - het succesverhaal van een speciale parfumeur

Giorgio Armani Acqua di Gio Homme is een creatie van de Spaanse meester parfumeur Alberto Morillas. In samenwerking met de parfumeurs Jacques Cavallier, Annie Buzantian en Annick Ménardo ontwikkelde hij samen met Giorgio Armani Acqua di Gio Homme één van de populairste parfums ter wereld.

Alberto Morillas werd geboren in Sevilla in 1950. Geïnspireerd door een artikel over parfums, sloot Morillas zich in 1970 op 20-jarige leeftijd aan bij het Zwitserse parfumbedrijf Firmenich in Genève. Vanaf 1975 werkte Morillas voor verschillende bedrijven in New York, Barcelona, Parijs en Milaan.

De latere maker van Giorgio Armani Acqua di Gio Homme verwierf in 1981 wereldwijde faam met zijn eerste geur Must de Cartier. Andere grote successen volgden, waaronder CK One van Calvin Klein, Byzance, Flower van Kenzo en Giorgio Armani Acqua di Gio Homme in 1996. Morilla's creaties werden bekroond met talrijke onderscheidingen en prijzen: in 1998 werd hij bekroond met de titel van Meester Parfumeur. In 2003 won hij de Prix François Coty prijs voor de beste parfumeur ter wereld met zijn klassieke Flower by Kenzo. Onlangs ontving hij de Parfum of the Year award voor zijn parfumcreatie Daisy van Marc Jacobs.

In 1999 richtte Morillas het Zwitserse bedrijf Mizensir. Het bedrijf staat bekend om de succesvolle productie en marketing van geurkaarsen en parfums. Morillas heeft nu meer dan 200 parfums gemaakt. Zijn creaties behoren tot de populairste parfums ter wereld en zijn echte klassiekers. Morillas creaties schitteren door hun bijzondere charme en hun buitengewoon hoge kwaliteit. Want: Voor Morillas zijn geuren meer dan alleen geuren. Zij zijn zijn zijn passie.

Een parfum moet voor hem een ziel hebben, een uitdrukking van schoonheid en elegantie. Net als Giorgio Armani Acqua di Gio Homme. Het moet een verhaal vertellen of een emotie oproepen. Een parfum van Excellentie. De meester parfumeur combineert klassieke geuren met moderne ideeën en gebruikt alleen verfijnde ingrediënten en essences van hoge kwaliteit voor zijn creaties. Niet voor niets is Alberto Morillas vandaag de dag een van de belangrijkste parfumeurs ter wereld.

Eenvoudig en elegant - een flacon met stijl

Het Giorgio Armani Acqua di Gio Homme parfum overtuigt naast de unieke geur ook optisch. De fles is ontworpen door een Italiaanse sterontwerperGiorgio Armani . Zijn ontwerpen staan bekend om hun koele en eenvoudige elegantie. Armani's definitie van stijl is "minder is meer". Dit motto wordt ook Acqua di Gio Homme weerspiegeld in het flaconontwerp van zijn klassieke geur.

Het Giorgio Armani Acqua di Gio Homme parfum wordt gepresenteerd in een elegante glazen fles met een delicate frosted glazen look en het silhouet van de glazen fles heeft een klassiek ovaal design. De verstuiver is voorzien van een matte, cilindervormige zilveren kap - een verwijzing naar de frisheid van de geur. De voorkant van de fles draagt alleen de grijze letters van het parfum.

De eenvoudige en tegelijkertijd nobele uitstraling van het Giorgio Armani bedrijf Acqua di Gio Homme bewijst veel stijl. Het doet denken aan vers, helder water waarin de stralen van de zon breken, aan een glanzende parel die in het licht schijnt. Dit designmeesterwerk imponeert met zijn elegante eenvoud. Vrij van overbodige ornamenten en speelse details, onderstreept het vakkundig het gevoel van vrijheid en elegantie van deze geur.

Een verleidelijke reclamecampagne verovert de harten

Voor de eerste commercial van de reclamecampagne Giorgio Armani Acqua di Gio Homme stond het succesvolle Duitse supermodel Lars Burmeister voor de camera. Burmeister was vanaf dat moment de hoofdrolspeler van de campagne. In de rol van Acqua di Gio-Mannes presenteert Lars Burmeister het parfum op een elegante, sportieve en verleidelijke manier.

In het eerste deel van de commercial voor Giorgio Armani Acqua di Gio Homme glijdt de goed opgeleide Acqua di Gio man elegant en gracieus door het heldere zeewater. Lichtstralen schitteren door het wateroppervlak. De scène geeft een mysterieuze indruk. In dynamische bewegingen en met veel stijl beweegt de acteur elegant als een vis naar het wateroppervlak. Het lijkt alsof het in de fles zit en om door de frisse geuren van het parfum te duiken. In de buurt van het wateroppervlak kijkt de Giorgio Armani Acqua di Gio Homme Mann omhoog en strekt zijn hand uit naar het oppervlak. Hier neemt de muziek een korte spanningspauze. De clip bereikt zijn hoogtepunt.

Bij aanraking van het wateroppervlak spat het geparfumeerde water explosief uit de fles en sproeit een vuurwerk van energie. Het gespierde bovenlichaam schiet krachtig uit het water. Lars Burmeister presenteert het geheim van zijn aantrekkelijkheid voor het publiek met zijn verleidelijke blik en de Acqua di Gio parfum in zijn hand.

Talrijke reclamefilms en affiches volgden voor Giorgio Armani Acqua di Gio Homme. In lijn met de kleuren van de fles zien ook de reclameposters en reclamespots af van kleur. In de rol van Giorgio Armani Acqua di Gio Homme Mann speelden de mannelijke modellen Simon Nessmann, Jason Morgan en Larry Scott samen met Lars Burmeister. Dit laatste was het reclame-gezicht van de campagne van 1997 tot 2007.

Alle reclamespots van Giorgio Armani Acqua di Gio Homme zijn vergelijkbaar: een spelletje licht en bruisend water. Beelden van de bewegende, schuimende zee en de goed getrainde Acqua di Gio man worden afwisselend getoond. Expressieve muziek versterkt de opgewekte emoties. De reclamefilms en affiches kenmerken zich door plezier, verleiding, passie, mannelijkheid en sexappeal. Aan het einde van elke commercial wordt het parfum perfect gepresenteerd en wordt de naam van het parfum vermeld: Giorgio Armani Acqua di Gio Homme was de best verkochte mannengeur ter wereld.